x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

El comú elimina trenta places d'aparcament a Prat de la Creu per ampliar la zona de vianants

Les zones de càrrega i descàrrega així com les places per a minusvàlids del tram afectat es mantindran
Tasques d'eliminació de les places d'aparcament a Prat de la Creu, avui

El comú elimina trenta places d'aparcament a Prat de la Creu

Tasques d'eliminació de les places d'aparcament a Prat de la Creu, avui

Comú ALV/Tony Lara
Actualitzada 19/11/2018 a les 13:25
El comú d'Andorra la Vella ha eliminat trenta places d'aparcament al carrer Prat de la Creu per a ampliar la zona per a vianants. El tram afectat, comprès entre l'aparcament Centre Ciutat i l'aparcament Parc Central 2, continuarà tenint espais de càrrega i descàrrega, així com les places habilitades per a minusvàlids. Els treballs han començat aquest matí i el comú preveu que finalitzin en un "termini breu" i no tindran cap afectació al trànsit, segons un comunicat. L'actuació consisteix a delimitar més a prop de la carretera l'espai de la voravia, movent els separadors de granit, de tal manera que l'espai destinat a voravies quedarà ampliat a banda i banda. El comú ha assegurat que la decisió s'ha comunicat "a una bona part dels negocis del tram afectat", la majoria dels quals "veu de bon ull" la mesura, segons el comunicat.
  • #14 Toni
    (21/11/18 10:05)

    i dic jo, de que serveix treure les plaçes d'aparcament i eixamplar les voreres si el que fa més nosa són les enormes jardineres amb aquets bancs de pedra i els fanals al mig.

    Respondre
  • #13 Joan
    (19/11/18 22:17)

  • #12 Pere
    (19/11/18 21:13)

    Quin caos circulatori avui al vespre desde l'Estela fins la Plaça del Poble. No són capaços de dirigir el tràfic i pretenen arribar a tractes amb la UE. El principal culpable, qui els vota, sens dubte!.

    Respondre
  • #11 Una mes...
    (19/11/18 20:30)

     A l'avinguda Príncep Benlloch,  es vol fer el mateix per revitalitzar la zona...  lo dolent és que no es donen compte de que tots els comerços han tancat i ara són aparcaments perquè ara mateix fa falta més aparcament que  comerç.

     El preu del lloguer pels núvols  I ara el dels aparcaments també.

    A l'avinguda Meritxell hi han moltes errades entre elles les petites rampes dels aparcaments que va sortir una notícia on es deia que no eren totes les rampes afectades en canvi s'han reparat totes amb una placa de plàstic aprofitada després d'una inversió d'uns quants millons d'euros... 

     A l'avinguda Santa Coloma on s'ha fet la “petita” vorera,  ara s'aparca un camió a la zona verda  I els busos que circulen en els dos sentits han d'esperar que un passi perquè la carretera no és prou ampla. 

    Respondre
  • #10 Indignat amb aquest comu
    (19/11/18 20:26)

     El que volen fer  És que sigui inviable anar a la feina amb cotxe per què fem servir el transport públic.  Em sembla bé,  però Andorra tothom ha de tindre un cotxe per poder marxar,  aquests cotxes els haurem de deixar en els nostres aparcaments si en tenim...  fins a dia d'avui tenim un problema amb el preu del lloguer dels apartaments ara tindrem un problema amb el preu del lloguer de les places d'aparcament ... 

    Respondre
  • #9 Vei de Prat de la Creu
    (19/11/18 19:12)

    ho pateixo cada dia va dir..
    Jo estic pagant 93€ cada mes per aparcar en tots els aparcaments d'Andorra la Vella sense cap limitació de temps. Al final, és el que surt el mes barat de cara a totes les altres solucions com la PK o el tiquet de zones blaves i verdes. I fora multes!

    Respondre
  • #8 ho pateixo cada dia
    (19/11/18 16:52)

    Mmmmmm.... va dir..
    Si, menys places, i la zona verda dels carrers adjacents va passar a ser blava d'un dia per un altre, doblant el preu per hora. Ara pots estar hores donant voltes per aparcar. Si treballes a la zona no tens altra opció, per que no pots deixar 8 hores el cotxe al parc central, si no vols deixar-hi la meitat del sou.

    Respondre
  • #7 Mmmmmm....
    (19/11/18 15:11)

    Estic d'acord, "acció, reacció", en Riberaygua va passar el mateix, per afavorir un pàrquing privat. És que la vorera no era prou ampla....? Mmmmm.

    Respondre
  • #6 Vei de Prat de la Creu
    (19/11/18 14:33)

    No em sembla malament. Hi ha gent del país que deixa aparcat el seu cotxe dies seguits sense posar ticket. Parlo de la zona del BINGO per donar un exemple. I com que els agents sancionadors es fan escassos, hi ha vegades en que et trobes un cotxe al mateix lloc, amb un cartell que el posa a la venta, durant una setmana sencera. No hi ha dret.

    Respondre
  • #5 john
    (19/11/18 14:33)

    Realment increïble,carreteres estretes a meritxell,que donen mes problemes que avantatges,treien 30cm a cada vorera estaria resolt i a més eliminació de places d'aparcament, felicitats al il·luminat que fa aquestes coses, aixo si a Escaldes estaran molt contents.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts