x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Escaldes-Engordany

El comú prohibirà l'ús de patinets i bicicletes a l'avinguda Carlemany

Calvet apunta que la via està dissenyada perquè hi circulin sol vianants i que la convivència amb aquests vehicles és incompatible
El comú ha decidit regular l’ús dels patinets elèctrics i de les bicicletes a l’avinguda Carlemany per impedir-ne la circulació. Segons va explicar ahir el cònsol menor, Marc Calvet, la prioritat de la via seran els vianants i no hi haurà espai per a cap tipus de mobilitat que no sigui caminar. “El que volem és evitar que circulin patinets o bicicletes perquè la nostra principal preocupació és el vianant i ells són la màxima prioritat”, va afirmar. Pel cònsol, la convivència d’aquests mitjans de transport amb les persones que es passegen és incompatible perquè “poden provocar accidents i per
  • #16 Alvaro
    (25/07/18 22:14)

    Anda que Andorra no tiene fácil hacer las cosas.... Con copiar el Modelo Finlandés, Sueco, Noruego.... Seríamos todos felices. El mundo va dirigido hacia la movilidad eléctrica.... Andorra lo prohíbe. Hay alguno que debería conocer más mundo y no solo coger el coche para bajar los fines de semana a la playa. 

    Respondre
  • #15 Gatfer
    (25/07/18 16:41)

    Escaldes parroquia des aparcaments. va dir..
    Totalment! Seria lo ideal anar amb patinet o bici, xro es el que dius, que és més econòmic i per tant dolent... Però actualment a Andorra, deixes la bici a algun lloc i te la roben a l instant... No era com anys enrrera que podies deixar el cotxe obert i no succeia res...

    Respondre
  • #14 Sentit comú
    (25/07/18 16:36)

    Penso que prohibir no és correcte... Sobretot quan el transport d'aquest país és penós i es vol incetivar la reducció de C02... Més que prohibir, s'ha d'aplicar una mica de sentit comú, entre setmana i hores de poca afluencia donar llum verda per a la circulació dels esmentats vehicles i en hores de màxima afluencia restringir-ho més donant avisos per part dels urbans o policies, que ja hi són per controlar l'avinguda.

    Respondre
  • #13 Escaldes parroquia des aparcaments.
    (25/07/18 16:08)

    El problema de les bicicletes i patinets es que no paguen parking ni impostos sobre els carburants i el comu necessita calerons per pagar les obres.

    Respondre
  • #12 Antonio
    (25/07/18 13:02)

    Esso está muy bien porque hay muxo niñato con sus patinetes que bajan por ai a una velocidad que poden pillar alguien esso lo encontró muy bien estoy de acordo

    Respondre
  • #11 ToniBis
    (25/07/18 12:49)

    toni va dir..
    Doncs no solament els nens han de fer bondat, sinó que els fumadors no han de llençar burilles al terra i els porcs quedar-se a la seva cort... se li diu civisme i educació. Tan senzill com això.

    Respondre
  • #10 Ciutadana (correcció errata)
    (25/07/18 12:19)

    A la meva opinió anterior, on diu mi... Volia dir:microbusos.

    Respondre
  • #9 Lo rector
    (25/07/18 12:18)

    " Prohibit prohibir. La llibertat comença per una prohibició".

    Maig del 68

    Respondre
  • #8 Ciutadana
    (25/07/18 12:16)

    Perque camviar el model va dir..
    Disculpi, però si creu que aquests andròmines són x canviar de model,es vostè molt innocent (perdoni).El canvi de model real, seria transport públic elèctric amb mi robustes cada 10-15min.I seria factible si, en comptes de llençar els diners en animalades i negociets per els que hi intervenen, es penses en el país i els seus ciutadans. Les bicis són per esport i moda i negoci, i tot els demés nones experiments de psicologia humana, tot uniformitat a tot arreu... Fins i tot l'estupidesa.

    Respondre
  • #7 Robert
    (25/07/18 11:51)

    D'on no n'hi ha no en pot rajar.
    Reservem vivand a la tercera edad. Els comerços ho valoraran.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts