Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Es infants lauredians volen un skate park. Així ho van demanar en la darrera sessió de debat que es va celebrar ahir al migdia i que va servir com a cloenda. Els consellers infantils, que hi insistien per tercera vegada, van demanar que el parc per patinar s’instal·li al prat del Senzill.
La foto sense consols, conseller major... es una mica penosa...
Respondre