x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Reunió de cònsols

Sancions per no recollir les tifes dels gossos a partir del 2020

El sistema d’identificació per ADN, que s’aprovarà a l’estiu, s’aplicarà a partir d’aquell d’any per detectar els amos incívics
La normativa que sancionarà els propietaris que no recullin les caques dels seus gossos s’aprovarà aquest estiu. Així ho va declarar al cònsol major d’Ordino, Josep Àngel Mortés, durant la reunió de cònsols que es va celebrar ahir a Encamp. Segons Mortés, “ara estem en fase avançada per aprovar el reglament de cara al proper mes d’agost”. El dirigent va especificar que la previsió és que al setembre d’aquest mateix any es publiqui el concurs per a l’adjudicació dels serveis, i que a partir del març del 2019 entri en vigor l’aplicació. Amb això, els comuns pretenen sancionar aquells propietaris
  • #10 ANNA
    (06/06/18 16:29)

    Compeltament d'accord¡ jo tambe visco a Encamp i fa fàstic, angunia ganes de agafar la merda del gos i refregar-la per la cara del propietari/ria
    Has de anar esquivant les cagades que no els dona la gana de recullir

    No es pot ni passejar tranquilament

    Respondre
  • #9 Quins Coll... al 2020!!!
    (06/06/18 14:39)

    D entrada fins al 2020 començeu a instalar camares als carrers mes afectats ara mateix, la gent es molt porca, Massa poc, sancions de 600€ per cagada, i els diners destinats a neteja els carrers amb mes personal, visc a Encamp i alguns carrers la paraula fastig es queda curta !!! Prou merda de gos al carrer !!!

    Respondre
  • #8 ridicul
    (06/06/18 12:04)

    No tenim coses més importants en aquest país? Podem fer el mateix per saber qui escup a terra o tira cigarretes, menjar etc... una llei que ens obligui a tenir l'ADN de tots els ciutadans? vinga! i per cert, qui pagarà les anàlisi que la llei obligarà?, els propietaris? i si es neguen a fer-ho? tb pot ser considerada 'sensible'. Que passarà amb els gossos dels turistes? els obliguem a fer l'anàlisi quan passin la frontera? ridícul no? i qui pagarà les anàlisi de la femta que els seus propietaris no estigui a la base de dades? per que són turistes, per exemple. els ciutadans oi? així ho anem arreglant tot a costa dels pringats que anem pagant tota mena d'impostos inventats per els polítics il·luminats.

    Respondre
  • #7 toni
    (06/06/18 11:28)

    aixó, els que entrin al 2020 que es mullin. i si no ho volen fer ??

    Respondre
  • #6 Quina merda....
    (06/06/18 11:07)

    Cada dia la classe política es retrata més a si mateixa, per posar en vigor la llei de violència de gènere o la discriminació subvencionada per la UE no heu trigat res ......

    Respondre
  • #5 Cersei Lannister
    (06/06/18 09:16)

    Pel 2020 també espero multes per la gent que llença burilles de tabac al carrer, els que escupen al carrer i que posen en risc la salut d'altres persones (bacteri tuberculosi), els vòmits etc...

    Respondre
  • #4 Virtus Unita
    (06/06/18 09:14)

    Fa anys qu'existeix la llei i les sentències !!!!! Però ningú les aplica !! Treiem lleis com a pets ! 

    Respondre
  • #3 Un d'aqui
    (06/06/18 08:55)

    Aquesta es la feina que teniu i feu a les reunions de cònsols? per foter-se un tip de riure,ara resulta que s'está fent un reglament que ja fa un o dos anys que dura ridicul i segur que el fa algún gabinet d'advocats amic i que costará un c...o,i per altra banda els comuns sou capassos de fer una Ordinació que convingui en poques hores.No anam bé, Plegueu ja i no torneu mai més.

    Respondre
  • #2 Merdosos
    (06/06/18 08:52)

    Ja tenim la matèria prima per a ser un país de merda .....

    Respondre
  • #1 fins el 2020 ???
    (06/06/18 06:59)

    El 2020 estarem de merda hasta el coll ,sou una canya brilleu per la rapidesa !!!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts