La primera edició de la Nit de les espelmes se celebrarà el 22 de juny amb l'objectiu de crear un ambient màgic a la parròquia per l'arribada de l'estiu
La Nit de les espelmes s'ha presentat avui als jardins de la Casa Rossell
L.M
La 'Noche de las velas' a Pedraza, segovia
anaaldea
Actualitzada 24/05/2018 a les 18:11
La parròquia d'Ordino s'il·luminarà amb 10.000 espelmes la nit del 22 de juny gràcies a una iniciativa que el comú ha posat en marxa juntament amb els organitzadors Daniele Raggi i Laura Sánchez. De les 21 h a la 1 de la matinada, el nucli antic tindrà un ambient màgic per celebrar l'arribada de l'estiu. Les espelmes estaran situades als carrers, apagades, i els vianants seran qui les facin cremar. Així mateix, la jornada comptarà amb música en viu, espectacle de foc, i projeccions a diversos escenaris situats al carrer major i als voltants.
No tenim la vigilia de Sant Joan per celebrar e solstici d'estiu ?si hem de portar a Ordino totes les festes i festetes que ens anem trobant per aquest món de Dèu,estem ben apanyats.Aixó amb 10.000 eur de cost es la "Notte del despilfarri" que adjuntant amb el caga tio de l'esqueia ,imagineuvos aquests diners a Càritas,quant habitatges per a gent necessitada podria subvencionar.
Respondre