Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Tribunal de comptes

L'estació d'Arcalís va perdre 9,3 milions d'euros en quatre anys

L’ens qüestiona la viabilitat de la societat sense el suport del comú i la recuperabilitat del préstec d’1,25 milions atorgat el 2015
L’estació d’Ordino-Arcalís va acumular 9,3 milions d’euros en pèrdues entre els anys 2013 i 2016. Així es desprèn de l’informe elaborat pel Tribunal de Comptes sobre l’estat de les finances comunals d’Ordino corresponent a l’exercici 2016. Secnoa, la societat gestora del domini esquiable de la qual el comú era en l’any auditat el propietari del 100% de les accions, presentava en la formulació de comptes realitzada a 31 de maig del 2016, un fons de maniobra negatiu de 2,7 milions d’euros. Aquest fet, sumat als 9,3 milions de pèrdues acumulats aquells quatre anys, fa sentenciar a l’ens fiscalitzador que es
  • #9 Pere
    (02/05/18 21:02)

    Ajona i el seu equip al carrer. Vergonya de gestio, perd calers en cada proyecte en empreses que te participacions. A veure si SAETDE li dona un lloc de aparca cotxes

    Respondre
  • #8 Enfadat
    (02/05/18 18:41)

    La realitat es que aquesta operació de venda de secnoa amb saetde ha permes gairebe tapar la mala gestió realitzada aquests darrers anys, el que passa es que al final tot se sap. El problema es que qui ha perdut en tot aixo es el poble d'ordino i els seus ciutadans, venent secnoa forçats per pocs euros. I aquest migdia encara he vist al sr Ajona sombient i ben feliç, i el sr Mortes segur que també dorm millor cada dia no? A ordino ens han pres per rucs. Encara els tornarem a votar? 

    Respondre
  • #7 Extraordinaris
    (02/05/18 16:20)

    I el sr Ajona no dimiteix per mala gestió? No deia que tot anava be? 

    Respondre
  • #6 armin
    (02/05/18 15:51)

    el comu i la premsa aquest ultims anys deien que arcalis guanyava uns 300.000 anyals !!!!
    ara el tribunal de comptes diu el contrari !!!!

    qui menteix ????

    Respondre
  • #5 Albert
    (02/05/18 15:04)

    Van tenir consols bon gestors amb el ventura espot i la consol naudi, tan bons que els seguents s'ho han hagut de vendre a 2 euros per no arrosegar el comú. Felicitats ordino! Bona feina heu fet i esteu fent. 

    Respondre
  • #4 INCRÉDULO
    (02/05/18 13:18)

    Cada vez se entiende menos porque la familia Viladomat ha adquirido una parte importante de una empresa quebrada, con pérdidas anuales y con necesidad de inversiones urgentes y aún se entiende menos como Saetde y en definitiva su socio el Comu d'Encamp como ha permitido que le metan en semejante desastre económico.

    Respondre
  • #3 pepe
    (02/05/18 12:42)

    es decir, alguien se ha llevado un pastizal de tres pares.....Es lo q pasa en las empresas cuando sus directivos se preocupan mas por ellos mismos q por sus accionistas o por las cuentas de la empresa. Lo normal en el capitalismo de amiguetes.

    Respondre
  • #2 gonarda
    (02/05/18 12:22)

    la coma de lo forat va dir..
    justament!!! han sigut massa llestos preparant la semi-privatitzacio dels actius de la parroquia!!!!

    Respondre
  • #1 la coma de lo forat
    (02/05/18 10:40)

    com pot passar aixo amb consols llicenciats de ESADE com posava als seus curriculums ????
    mateixos titols que la Cifuentes???

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts