Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Entren en funcionament tres nous radars de velocitat

Entren en funcionament tres nous radars de velocitat

Entren en funcionament tres nous radars de velocitat

Entren en funcionament tres nous radars de velocitat

Actualitzada 03/04/2018 a les 06:44
Tres nous radars entren en funcionament avui. El primer aparell controlarà la velocitat, de fins a 90 per hora, entre la borda Sabater i la frontera del riu Runer. El segon està situat a la sortida del túnel de les Dos Valires, on la velocitat màxima és de 70 per hora. Finalment, el tercer, un radar fix, està situat a la recta de la Margineda, on la velocitat màxima és de 70 per hora.
Etiquetes
  • #7 Joan
    (03/04/18 21:03)

    Passin per caixa si us plau va dir..
    Quan vaig passar el permís de conduir, diria que em van explicar les limitacions de velocitat...potser ara no ho expliquen ?? Molts no aprenen, per moltes vegades que els hi expliquis.

    Respondre
  • #6 Ansalonga
    (03/04/18 20:08)

    Cal posar-ne un de mòbil,al tram d'Ansalonga a Ordino,aquest tram s'ha convertit en un circuit de velocitat i adelantaments,si no s'hi posa remei algún dia haurem de lamentar un greu accident.

    Respondre
  • #5 Fast and furious
    (03/04/18 18:13)

    Cultura andorrana,abans i després del radar ...... GAS A FONS ...... !!!!!

    Respondre
  • #4 Passin per caixa si us plau
    (03/04/18 17:31)

    Com a societat estem condemnats al fracàs, es penalitzen les accions però no s'educa a les noves generacions perquè NO repeteixin els mateixos patrons, d'aquí a 18 anys haurem de multar les noves generacions, reprimint i fent-les passar per "caixa".

    Respondre
  • #3 Josep
    (03/04/18 16:26)

    Algun plantejament sobre la seguretat vial relacionada amb els vehicles de 2 rodes a motor?

    Respondre
  • #2 john
    (03/04/18 15:25)

    Molt bé, fins i tot amb aixo, cada dia mes espanya. Ara podem invertir en tapar, els tants, i perillosos forats existents a les carreteres del pais?

    Respondre
  • #1 Escurabutxaques
    (03/04/18 09:21)

    L'augment esponencial d'accidents amb víctimes mortals no obeeix a la velocitat, ja tots sabem que en realitat és una descarada màquina recaptatòria per mantenir la burocràcia de l'Estat i milers de funcionaris. El Whatsaap, les xarxes socials i les distraccions són la primera causa d'accidents, però se segueix multant la velocitat com a mesura repressiva per una banda i recaptatòria de l'altra, se us veu el llautó Senyors.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts