Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Escaldes-Engordany

Sis empreses opten a l'obra per embellir l'avinguda Carlemany

Els dos primers trams començaran a l’abril i acabaran al juny, i els altres dos es faran entre el setembre
i el desembre
Sis empreses han presentat oferta per realitzar els treballs d’embelliment de l’avinguda Carlemany, segons va informar ahir la corporació, que també hi va afegir que l’adjudicació es donarà a conèixer la pròxima sessió de consell de comú, que se celebrarà el 28 de març. El pressupost inicial de l’operació és d’entre 2,5 i 3 milions d’euros, encara que el cònsol menor, Marc Calvet, va reconèixer que les ofertes rebudes “també eren una mica superiors al que havíem previst, però s’explica perquè hem afegit coses noves al projecte i perquè, per exemple, les mesures de seguretat són cares”. En aquest sentit,
  • #11 Pere
    (20/03/18 16:11)

    Un altre "pelotazo" urbanístic pagat amb impostos.

    Respondre
  • #10 Fos
    (20/03/18 16:01)

  • #9 DonPere
    (20/03/18 14:31)

    Fos va dir..
    Clar que si i també un impost als habitants per escupir o per trepitjar el paviment no? Ves a dormir jajajaja

    Respondre
  • #8 KaosConstruccions
    (20/03/18 14:21)

    Una altra vegada? Ufff cada quatre o cinc anys fan el mateix... ni a Barcelona! Aqui vinga a tirar diners... no podeu fer una reforma definitiva?

    Respondre
  • #7 Fos
    (20/03/18 11:48)

    Cendrers i una taxa als propietaris d animals que l endemà d inaugurar ja s'hi estaran pixant

    Respondre
  • #6 Prou
    (20/03/18 11:38)

    Que deixin de malbaratar fons a l'av Carlemany! Prou de dispendi superflu. Que aportin en les necessitats reals dels ciutadans.

    Respondre
  • #5 Progressisme desbocat
    (20/03/18 10:46)

    Capitalisme d'Estat en "estat" pur.

    Respondre
  • #4 Estadi comunal
    (20/03/18 09:53)

    Bon dia!, si no és molt demanar en arquitectura urbana de “lumbreres” a l'hora de gastar fortunes en ferros i formigó que en 4 o 5 anys voldreu tirar a terra, penseu que a la zona han de passar ambulàncies, policies o camions de bombers, a més d'algun veí per mudances o necessitats varies, gràcies!!

    Respondre
  • #3 Cleptocràcia
    (20/03/18 09:02)

    Retallades en sous, prestacions i absència de garantia de jubilacions, però el Capital no té crisi, la crisi la patim els ciutadans.

    Respondre
  • #2 realitat
    (20/03/18 08:34)

    Ja està prou bé. Que posin els milions a la CASS, que és el que s'ensorra i empobrirà a tothom quan arribi a vell.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts