x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Canillo

Queixes dels veïns de Bordes d'Envalira per les excursions amb motos de neu i buguis

Denuncien els fets i demanen solucions al comú de Canillo per les molèsties que pateixen diàriament
Actualitzada 09/03/2018 a les 17:59
Els veïns de Bordes d'Envalira es queixen de les excursions organitzades per part de diferents empreses amb motos de neu i buguis. A través d'un vídeo publicat al compte de Twitter @nwpowderdays, denuncien els fets i demanen solucions al comú de Canillo pel soroll, les molèsties i la contaminació que han de patir cada dia i que, de fet, no és la primera vegada que succeeix. En el mateix tweet, i a través dels hashtags #EstemFarts #RespecteALaNatura, també han traslladat la queixa a Govern, als banders i als bombers.
Etiquetes
  • #7 Airlog
    (10/03/18 07:22)

    Pol·lució, soroll i destrossa ! Haurien d'ésser prohibides. També hauríem de controlar les motos pel soroll que fan ! 

    Respondre
  • #6 Prou Sorolls
    (09/03/18 23:14)

    Elton va dir..
    Doncs No! No haurien de poder circular motos. A la neu:esquís, raquetes o a peu! Sabeu que es el silenci de la neu???

    Respondre
  • #5 Ciutadana
    (09/03/18 23:11)

    Prou de soroll i motors a les muntanyes!!! Ho Estém rebentant tôt ! Turisme i gaudir de la neu si, però respectant la natura i qui hi viu. Comença a ser impossible, gaudir del silenci a la natura. Jo pensava que les motos de neu feia anys que s'havien prohibit, ara resulta que, a Me, hi deixen anar beguis que fan un soroll espantós. Sup.Govern, governeu en comptes de deixar que es malmeti tot.

    Respondre
  • #4 Powder Snow
    (09/03/18 20:07)

    Aquest senyor que comenta el conec i el recolzo. quin sentit té que hi hagi 10 motos de neu que fan un soroll horrible enfront de casa quan un viu a la muntanya per estar tranquil, quan 2 km mes amunt hi ha una mega estacio com Grau Roig. És soroll i a més a més risc. Un ja no pot fer ni raquetes tranquil. SI a les motos de neu pero no de qualsevol forma.

    Respondre
  • #3 Jhon
    (09/03/18 19:44)

    Andorra sencera està inundada de vehicles de motor, que durant tota la setmana produeixen soroll, contaminació i col·lapses. Quan arriba el cap de setmana, seguim cremant combustible amb tot tipus de vehicles sorollosos a les muntanyes com quads, motos de trial, enduro, moto cross, de neu .... El somni de tot capitalista és tenir un parell d'avions, un helicòpter i un submarí, és per això que estem tan fustrats.

    Respondre
  • #2 Elton
    (09/03/18 19:00)

    No veig quin és el problema... què no poden circular les motos? NWPD!!

    Respondre
  • #1 Increible Hulk
    (09/03/18 17:35)

    Hi ha gent a qui li molesta absolutament tot...
    No, si al final no podrem ni sortir al carrer, sera que no hi ha muntanya per tots.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts