Els infants de 5 a 14 anys es podran presentar a concurs amb pastissos amb decoració
Hi haurà varietat de plats.
ANA
Actualitzada 06/11/2017 a les 12:49
La sala de congressos del Complex esportiu i sociocultural dʼEncamp acollirà dissabte, a partir de les 18 hores, la 25a edició de la Festa culinària de lʼAssociació Pro-Agermanament d'Encamp (APAE). La temàtica central dʼaquesta edició seran les receptes a base de bacallà com a ingredient principal, ja sigui esqueixat, confitat, fregit, gratinat, al forn o bullit. Aquests plats entraran a concurs en la categoria dʼadults -més de 14 anys-, on sʼatorgaran quatre premis: al plat més ben elaborat, al més original, al que té els ingredients més ben combinats i al més ben presentat.
Dʼaltra banda, el certamen segueix apostant pels més joves amb la categoria infantil, per a nenes i nens de 5 a 14 anys, que enguany poden presentar pastissos amb decoració a concurs. Les receptes presentades competiran per un dels quatre premis existents, les postres més ben elaborades, les més ben presentades, les que aporten els ingredients més originals i aquelles amb la millor combinació dʼingredients.
El programa d'activitats de la vetllada començarà a les 18 hores amb la presentació dels plats i la deliberació del jurat. A les 19 hores els participants podran gaudir d'una actuació de l'Esbart Sant Romà d'Encamp. Tot seguit, a les 20 hores, es realitzarà un tastet dels plats presentats i enguany, com a novetat, i per celebrar la 25a edició de la Festa culinària, el sopar serà ofert per Rebost del Padrí. Cal afegir que la vetllada finalitzarà amb un ball de nit.
Quina ironia, només fa uns anys el bacallà era el menjar del pobre, ara és menjar per a rics.
Respondre