

Gràcies, Sr. Vidal, per recordar-nos amb gran entusiasme que el riu Valira és un niu de brutícia. Tanmateix, no se li pot agrair la feina perquè el ràfting està abocat a ser una fallida laurediana més, a sumar a la del Comú i a la de Naturlandia.
Respondre
Mai més l'experiència que es va viure durant anys amb la fira de microproductors de vi, fins que el conseller de comú, Sr. Visa, va tirar de la "manta". L'administració comunal no pot muntar una carpa d'ús gratuït per a un negoci privat, que té unes capacitats mínimes d'expansió, que no genera realment llocs de treball i que -perfectament legítim i respectable- no té més recorregut que el ser un hobby particular.
Respondre
Manca una setmana per a la fi del mes d'octubre i per a que Naturlandia estigui tancat tot un mes. Avui encara, malgrat les pluges dels darrers dies, no baixa aigua suficient per al ràfting. Alegria administrativa, molta alegria, que no són diners nostres! 400.000 euros al riu! Que seran molts més.
Respondre
Hola bona nit.
RespondreIndependentment de tot, muntar la carpa suposa donar feina a un nombre considerable de treballadors. Tant a la companyia pròpia que s'encarrega de la carpa, com als encarregats de llums, so i també mà d'obra varia com de temporal quality, etc.
Tindre-ho tot és molt difícil, a escala personal i de país, però estirat al sofà segur que tot es veu molt fàcil.
És clar que sempre poden haver-hi xanxullos, per això la transparència en tot l'àmbit polític i públic és important, ja que pots cometre errors en presa de decisions, però aquestes almenys hauran sigut nobles. Tot això, per començar...