Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

El comú tanca l'exercici del 2016 amb un superàvit de 349.496 euros

L’administració laurediana afirma que la reducció de deute entre comú i societats participades és de 3,5 milions
El comú de Sant Julià de Lòria va aprovar ahir per unanimitat el tancament de comptes del 2016 amb un superàvit de 349.496 euros, que el conseller de Finances i Administració, Joan Gómez, va justificar amb una liquidació d’ingressos de 13,3 milions i una liquidació de despeses de 12,9 milions. “El comú ha fet els deures per no seguir-se endeutant i tots els consellers han fet esforços per reduir despeses”, va subratllar el cònsol major, Josep Miquel Vila, en sessió ordinària de comú.
Vila va afirmar que el deute consolidat, de comú i societats participades, “s’ha reduït en 3,5 milions d’euros”,
  • #8 Cites
    (13/10/17 18:40)

    Winston Churchill: "Només em crec les estadístiques que jo, personalment, he manipulat"

    Respondre
  • #7 canya al mono
    (13/10/17 17:08)


    Parlem una mica més clar. Els números comencen a estar millor, bé no poden estar ni ara ni d'aquí quatre-sis-vuit anys.Cal mirar endarrere i veure'm on s'han perdut els números, seguim el rastre de dotze anys d'UL i es troba tot. Que l'oposició que es molt fluixa ja es veu i es sent, no pot dir res, que pot dir si tot el que tenim a Sant Julià es d'una herència que ells ens han deixat. Ara tota tema ràfting, qui ha presentat un i dic un projecte per fer alguna cosa, solament els que estan ara, que és més que el que van deixar l'herència, que ja van fer prou.

    Respondre
  • #6 idiota laurèdia
    (13/10/17 13:58)

    Estic d´acord en tot lo que diu el honorable Comù de Sant Julià de Lòria....!!!!

    Respondre
  • #5 karlitos
    (13/10/17 13:14)

    Un comù sense credibilitat, la roda de prensa del òs mort lo diu tot.....

    Respondre
  • #4 Trilero
    (13/10/17 11:10)

    Segur que els números són aquests? Juas juas

    Respondre
  • #3 Esperança Novell
    (13/10/17 08:51)

    El poble de Laurèdia és un poble amb cicatrius, marcat pels difícils anys de l'administració ‎Gil/Torrentallé. Regna arreu la desconfiança. Sabem que hi pot haver una molt legal, però ‎enganyosa, comptabilitat creadora/enginyeria comptable/comptabilitat afiligranada, ‎resultats comptables en 3D, en HD... Però som un poble descregut. Només crec en una frase ‎devastadora referida a la comptabilitat A, la mare de totes les nostres comptabilitats: la de ‎Naturlandia: “hi haurà resultats negatius fins al 2038”. ‎

    Respondre
  • #2 El Valira blau.
    (13/10/17 08:26)

    L'agraïment d'UL serà un dels trets de l'administració Vila. El Sr. Vila calla, passa de puntetes, ‎davant la fallida que viu la parròquia gràcies a Naturlandia. Per la seva part, Joan Albert Farré ‎es limita, cada sessió de comú, a queixar-se suaument de manca d'informació. Si no té ‎informació, poc pot dir. Elemental: un vals que promet durar fins a les properes eleccions ‎comunals.‎

    Respondre
  • #1 "Les barquetes"
    (13/10/17 07:57)

    Molt dolç i tendre el Sr. Vila parlant de "les barquetes de ràfting". El cònsol i el conseller d'obres ja tenen feina -porta giratòria?- quan perdin les properes eleccions: la NASA.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts