Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià

Els propietaris afectats rebutgen fer un acord per al circuit de ràfting

El comú lauredià es troba amb la negativa de l’hotel Imperial i de la família Mayol per ubicar-hi les zones de sortida i arribada
El projecte per fer un circuit de ràfting a Sant Julià es troba aturat per diversos problemes, segons van explicar fonts properes al cas. Un dels més greus és que tant l’hotel Imperial, que es troba a l’espai on estava previst l’inici de l’activitat, com la família Mayol, propietària del terreny on s’hi preveia l’arribada, rebutgen l’acord que els proposava el comú. Tant a l’espai d’inici com al del final és necessari que es facin unes infraestructures perquè s’hi ubiquin les barques i hi hagi les operacions de càrrega i descàrrega d’usuaris. La situació és diferent en els dos casos,
  • #8 Toni
    (19/09/17 09:31)

  • #7 Pallaresa
    (18/09/17 23:18)

    Noguera Ribagorçana?? Tenia entès que Rocroi treballa al Pallars Sobirà i fa les baixades a la Noguera Pallaresa...ais que haurem de revisar els mapes!!!

    Respondre
  • #6 karlitos
    (18/09/17 14:33)

    El 80% del poble no ho vol i cual si vol persona amb la ment lùcida tampoc......! Referéndum per Naturlandia i un vot de censura al comù,es el mes sensat perque St.Julià pugui evolucionar, espiritualment i economicament, amb rigor, responsabilitat i respecte, que no ho te.

    Respondre
  • #5 "Torrente" Valira
    (18/09/17 11:24)

    Si aquest espectacle no fos una cosa tan seriosa que pot acabar amb pena de malversació de cabdals pùblics, això seria un acudit a un nivell de "Torrente" (el del film, no pas pel riu).

    Respondre
  • #4 OBS
    (18/09/17 09:02)

    Sempre el mateix !!!! Decidir fer quelcom sense pensar !!! Patètic ! 

    Respondre
  • #3 Josep Maria
    (18/09/17 08:26)

    Un ràfting de somni. Sense cap mena de dubte. Segons l'article: "l'espai més indicat [per a la sortida de l'activitat] es troba a l'altura d'una benzinera." Qualsevol revista d'esports que dediqui un simple paràgraf a valorar el ràfting del Sr. Vila ens farà pujar els colors a la cara a tot el país. Quina manera de tirar els diners!

    Respondre
  • #2 Començar la casa per la teulada.
    (18/09/17 08:01)

    Lligant informacions es pot constatar que el cònsol major té un local llogat per a distribuir i guardar el material per al ràfting i no té garantit el punt de sortida de l'activitat. Ara, si no vol fer un altre ridícul espantós, està obligat a buscar una sortida al riu, sí o sí, prop del local llogat. És racional tot això? Sempre queda la cortina de fum de dir que es dimiteix "per raons personals". Animi's, Sr. Vila.

    Respondre
  • #1 Ramon
    (18/09/17 07:47)

    Lamento informar al Sr. Vila que avui dia 18, i malgrat les pluges de fa uns dies, el cabal d'aigua no és diferent del que presentava el riu al juliol i a l'agost. I deu ser generalment així la majoria dels anys. Caldrà, Sr. Vila, afegir el mes de setembre com a mes de cabal insuficient per al ràfting. Recordi sempre que els diners que administra, Sr. Vila, són diners públics.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts