Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Canillo

El Govern controla una fuita de formigó al riu per l'obra de Soldeu

La construcció de la plataforma va requerir una tècnica que va provocar un vessament al riu “de poca magnitud”, a Soldeu, segons Govern
Les obres de construcció de la plataforma de Soldeu van provocar una fuita de formigó al riu “de poca magnitud”, segons va manifestar el director general de Medi Ambient, Marc Rossell, que després va afegir que “ja s’han pres les mesures per evitar que es torni a produir i hem demanat l’acte de seguiment ambiental per esclarir els fets”. La fuita va tenir lloc dimarts passat quan els operaris que estaven treballant en la construcció de la plataforma van aplicar la tècnica del Jet-Grouting, que dispara el formigó a pressió, però la poca densitat del sediment va fer que en
  • #13 Lluís
    (03/09/17 11:56)

    Jo vomito en la consciencia andorrana... doncs sembla ser que només apareix quan es tracta de projectes/intencions que posen en perill els interessos d'algú, ja sigui per competencia o per benefici propi...el cas es que quan a ningú se li toca la butxaca aquesta "consciencia" pel de medi natural és inexistent. Ho dic com a veí del poble de Pal, que s'han carregat el riu literalment i s'hi han pixat a sobre amb tot tipus de fugues contaminants...i ningú ha escoltat o ajudat al quart de Pal que ha intentat de totes les maneres aturar tal desastre... vergonya em dona que només la gent protesti quan hi han interessos pel mig i no per pura consciència ecològica.

    Respondre
  • #12 Jaume
    (01/09/17 00:19)

    És facil de saber. Mireu si hi ha truites mortes més avall, a la presa dels canons de neu del Tarter o de Ransol i sabrem si hi ha hagut contaminació.

    Respondre
  • #11 "hilillos"
    (31/08/17 18:18)

    Aquesta noticia em sona com els "hillilos" de Rajoy quan va passar allò del Prestige. I ja vam veure el resultat.

    Respondre
  • #10 Tela i de la bona...
    (31/08/17 14:17)

  • #9 riure o plorar....
    (31/08/17 13:02)

    Tot plegat de pena......

    Respondre
  • #8 Joan
    (31/08/17 12:32)

    "Controla"??? Com podeu titular amb tanta parcialitat? Si el Govern hagués "controlat" no hi hauria un "vessament descontrolat". Mala feina fan els periodistes quan han de titular per cobrir problemes polítics. Aprofitant el mateix dia per posar al costat la "notícia" del rafting que no aporta res que no sigui també un atac polític. És evident que a l'estiu ningú fa rafting per manca de cabal, ni aquí ni a la Xina popular. Això és notícia? Feu-vos-ho mirar, em genereu decepció com a professionals.

    Respondre
  • #7 Jordi Brau
    (31/08/17 10:30)

    Queda clar que aquests patriotes d'anar per casa són uns explotadors amb noms i cognoms, amb la ferma intenció d'exprimir el màxim el nostre territori en nom dels diners. Poc els importa les persones, l'entorn i qualsevol tipus de justicia que els pugui perjudicar. Algun dia us farem passar comptes.

    Respondre
  • #6 Josep
    (31/08/17 10:15)

    És d'interés nacional! Que no ho sabieu? Podem fer el que sigui necessari i si cal contaminar el riu, cap problema, medi ambient no dirà res que no hagi de dir i ningú més investigarà quina és la tragèdia mediambiental que està tenint lloc. Govern dels millors!

    Respondre
  • #5 Llangost
    (31/08/17 10:00)

    En casos com aquest, qui multa al multador? 

    Respondre
  • #4 Fuga
    (31/08/17 09:23)

    La tipica "petita" fuga de formigó al riu. La fuga es va produir a les 11:30 a les 16:30 va arribar govern. Els amics de Medi Ambient (els que tenen els permisos de manera express) van dir que ha sigut petita. I govern repeteix el mateix que li diuen els que la van liar. Tothom sap que no va ser petita, tothom te amics que estan treballant alla i sabem que va ser gran. Prou tapar xanxullos.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts