Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

David Bisbal ja ha venut més del 50% de les entrades per al concert

El cantant d’Almeria complirà les expectatives de públic que ha previst el comú, que és d’entre 4.000 i 5.000 persones
La venda d’entrades per al concert que David Bisbal oferirà dilluns vinent, en el marc de la festa major de la capital, està anant al ritme que des del comú es calculava. Segons fonts de la corporació, ja s’haurien venut més de 2.500 entrades per veure el cantant d’Almeria i això significa arribar a la meitat de l’aforament que s’ha previst per a l’ocasió. També van confirmar que l’increment en la compra de tiquets hauria agafat força les últimes hores, i encara queden molts dies per al concert, de manera que confien a arribar a la xifra pretesa d’entre 4.000
  • #8 Anònim
    (04/08/17 08:32)

    Per sé la festa major, els concerts tindrien q sé gratis, i si aquest vol cobrar agafar un altre cantant

    Respondre
  • #7 G...
    (04/08/17 00:53)

    Més barat podríem posar el Cinca i el Martí ballant ! 

    Respondre
  • #6 The Observer
    (02/08/17 18:20)

    Gràcies als comuns d'Andorra i Escaldes la festa major de Sant Julià no te rival independentement del color polític. Enhorabona, seguiu durant molts anys amb aquesta programació

    Respondre
  • #5 G...
    (02/08/17 15:07)

    Com que no soc de cultura espanyola, no conec ! Potser és bó ! No sé ! Però ! No podríem donar més pas als artistes del país ? Aquí tenim artistes capaços d'animar una vetllada ! Últimament, s'ha desmostrat a Encamp ! 

    Respondre
  • #4 Miquel
    (02/08/17 13:30)

    Buztamante va dir..
    Per això ho deia. No entenc que amb les necessitats que hi ha a la parròquia, el Comú destini els calers públics a subvencionar aquests vividors. Em sembla molt bé que facin venir el Bisbal, però que l'entrada valgui el que ha de valer. Potser llavors no hi aniria ningú? Només els de DA que tenen invitació?

    Respondre
  • #3 Joan
    (02/08/17 11:31)

    Volem artistes genuïns, gent que no vingui fabricada de disseny, de plàstic, artificial, triunfitos creats del no-res,reis dels polígons per a la massa aborregada.

    Respondre
  • #2 Buztamante
    (02/08/17 11:11)

    Miquel va dir..
    tu creus que amb 11€ cobreixes el "caché" del cantant? jajaja mira els preus de les entrades als altres concerts de la gira... minim 35-50 euros.

    Respondre
  • #1 Miquel
    (02/08/17 09:58)

    Esperem que la venda d'entrades cobreixi el cost del cantant i no ho haguem de pagar amb diners pùblics.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts