camps de neu

Els comptes de Grandvalira seran un 20% inferiors l'hivern que ve

Nevasa aprova uns pressupostos amb menys inversió per promocionar la marca

Els comptes de Grandvalira seran un 20% inferiors l'hivern que veFernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Els comptes de Grandvalira per a l’any que ve seran un 20% inferiors als de la temporada passada. El consell d’administració de Nevasa, la societat que gestiona el domini esquiable, va aprovar dilluns reduir el pressupost per a l’hivern 2017-2018 tenint en compte que amb la desaparició de Grandvalira caldrà menys inversió per promocionar-la. No obstant això, el funcionament del domini es mantindrà sense canvis i se seguirà venent el forfet únic (hi haurà una sola central de reserves) tot i que les dues marques incloses en el paraigua Grandvalira, Pas de la Casa-Grau Roig i Soldeu-el Tarter, s’aniran preparant per a quan operin per separat.

El consell d’administració que Nevasa va celebrar dilluns a la tarda va ser el primer des que es va acordar iniciar la dissolució de la societat, un procés que culminarà el maig del 2019. D’aquesta manera, es van aprovar uns pressupostos que van en la línia de la proposta feta pel triumvirat que des de principis de juliol gestiona el dia a dia de Nevasa i que està format pel director general, Alfonso Torreño, i també per Carl de Smedt i David Hidalgo per part de Saetde i Ensisa respectivament.

Fonts pròximes a la direcció de Nevasa van explicar que els comptes aprovats són, malgrat la rebaixa del 20%, “suficients per assolir les xifres de mercat que s’han fixat com a objectiu”, però van remarcar que “optimitza la despesa de marca”, ja que no es vol seguir invertint en la promoció del nom conjunt si ja se n’ha anunciat la desaparició.

Les respectives marques aniran “guanyant protagonisme”, van indicar les fonts, però el procés es vol fer “de manera ordenada”. En aquest sentit, Saetde i Ensisa podrien vendre els seus serveis per separat sempre que no comercialitzin forfets.

Les partides que Saetde i Ensisa deixaran de posar en el pressupost conjunt (no arriben al mig milió d’euros cadascuna) serviran per potenciar les seves respectives marques, malgrat que el forfet de Grandvalira el continuarà comercialitzant Nevasa. L’objectiu és continuar funcionant sense canvis, amb una central única i evitant que el client en surti perjudicat per tal de tornar a fer una bona temporada d’esquí.

Situació dels treballadors

Pel que fa als llocs de treball, també estan garantits. El personal fix es mantindrà, mentre que les contractacions de cara a la temporada d’hivern s’ajustaran lleugerament.

tracking