Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Ordino

Mortés anuncia que el concurs per entrar a Secnoa es farà a l'octubre

El cònsol major va explicar que treballaran tot l’estiu per enllestir el plec de bases i que el guanyador final s’anunciarà al novembre
El cònsol major d’Ordino, Josep Àngel Mortés, va explicar que la intenció de la corporació és treure el concurs públic per entrar a Secnoa entre finals de setembre i octubre, perquè l’empresa gua-nyadora pugui començar la temporada sencera. “Estem estudiant totes les propostes que tenim sobre la taula. Treballarem el mes d’agost per enllestir el concurs que presentarem a principis d’octubre i volem anunciar el guanyador el mes de novembre”, va dir. Les dates anunciades pel cònsol major coincideixen de ple amb la idea que Joan Viladomat li va expressar en una reunió prèvia, tot i que “al concurs s’hi
  • #8 Prou
    (26/07/17 11:30)

    Segons rumors i crec que certs,des del mes de febrer ja hi ha converses amb Viladomat.Doncs perqué es fa una inversió de 450.000 Eur més el projecte, tot plegat 500.000 Eur.amb un teleski que no fa falta i el que hi havia al mateix lloc el varem regalar al igual que l'antic telecadira i un altre teleski que s'emporta una allau provocada? Pareu de donar adjudicacions sense presupost i na dit.PROU

    Respondre
  • #7 Preguntes
    (25/07/17 17:32)

    I qui redactarà el plec de bases?  1.-  Els mateixos tècnics que han estat negociant clandestinament amb el Sr. Viladomat?  2.-  Tècnics “imparcials” que estan, o han estat treballant per compte del Sr. Viladomat?  3.-  O bé buscareu algun firmón?  4.-  Atenent al fet de que això no coincideix amb lo aprovat en la reunió de poble, i que no estava al programa d'ACO, se'n farà una altra per validar el contingut del plec abans de la licitació pública?  5.-  Si el concurs finalment s'avorta per pressió popular a causa de no estar legitimat, llavors qui es farà càrrec de la indemnització que ens poden reclamar si el concurs es deixa desert?  6.-  S'adonen de que actuant de pressa i corrents, el plec de bases neix viciat en les formes en no donar temps per a que l'eventual competència del Viladomat es pugui organitzar per preparar una proposta competitiva?  7.-  S'adonen de que si no cuiden aquests aspectes deontològics, això és el clar exemple de plec de bases fet a mida?

    Respondre
  • #6 un de la clota verda ordino
    (25/07/17 12:35)

    señor Mortes jo no l'he votat perque pregui aquesta decisio sense consultar el POBLe que al final som els maxims interessats. anem cada vegada pitjor amb aquest equip comunal estic esperant les properes eleccions .... despres que raro que el señor Viladomat amb tot el merde que te amb soldeu, el Govern la plataforma etc vingui ara a pescar a Ordino. pues jo d'entrada no estic d'acoord...

    Respondre
  • #5 Josep
    (25/07/17 11:42)

    Hi ha una cosa que no entenc, si ja està dat i beneït que el senyor Viladomat es queda amb Arcalís perquè fan tota aquesta patomima de treure un edicte públic? Per marejar la perdiu? Que li adjudiquin directament que és el que faran igualment. Evidentment, tampoc comptaran amb l'opinió del poble (referèndum) ni amb la possibilitat que aquest hi pugui invertir. Ningú defensa aquesta opció? Tots els polítics ja us heu venut al senyor Viladomat i representeu els seus interessos?

    Respondre
  • #4 Coma del forat
    (25/07/17 10:02)

    Veritas va dir..
    De ben segur que el poble d'Ordino,no acceptará les condicions de Viladomat,i ens haurem de quedar amb el mort.El que si ha de fer Sr.Cònsol, i ja avui mateix es uns nous estatuts i acabar d'una vegada amb les adjudicacions a dit sense concurs presupostari,amb la pr'actica actual Arcalis ha perdut molts milions d'euros i vostè sap perfectament que aixó es vergonyós.

    Respondre
  • #3 i perque no
    (25/07/17 09:43)

    si tant sols entra el el plec de base la zona Arcalis i la coma,si queda clar que no es podra urbanitzar, si es fa un plec de bases amb les inversions de millora a fer ben definides, si es paga la part d'inverció ja feta pel comú acord amb les accions comprades, si que da clar que l'accionista majoritari no pot fer augments de capital i d'aquesta manera treure per falta de finançament el comú de la societat, si es paga un canon  anyal al comú no veig malament l'entrada d'un professional al Comú, almenys no sera un producte financer pur i dur, i no envargarem la resta de muntanyes fins Encodina com era el cas en Anteriors propostes.Potser serà l'inici de vendre un forfait SKI ANDORRA, tindrem la possibilitat de variar la clientela, sobretot la francesa que actualment la tenim deixada de costat perqué prefereixen quedar-se a l'altra vall.Almenys Arcalis deixara de ser una reserva de vots i de presions constants.

    Respondre
  • #2 Veritas
    (25/07/17 09:28)

    Sr.Mortés dir que gràcies al nou Pla per Arcalis el Sr, Viladomat s'ha interessat per Arcalís es una falàcia,miri el pla está revisat o confeccionat per Sr.Ajona antic directiu o encarregat de Gran Valira i pel Sr.Ferran Goya, mà dreta del Sr.Viladomat.a més el finançament només el podria fer ell,ja que el que va explicar de finançar-se amb part dels forfaits,no s'aguanta per enlloc.Faci el favor d'aclarir les coses i no enganyi més al poble.Tot obscurantisme.

    Respondre
  • #1 Un d'Ordino
    (25/07/17 09:00)

    Deixar Arcalís i el Pla Urbanistic,en mans d'un Comú com aquest es una barbaritat que els ordinencs podem pagar molt cara tota la vida.Se suposa que hi haurá un referèndum Parroquial (o potder no,acostumats al "jo mano" i si es així,almenys Arcalis quedará ben "Orfe" i el Sr.Viladomat s'adonará de qui son els parroquians.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts