Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Canillo

La FIS sosté que sense la plataforma Soldeu no pot acollir la Copa del Món

El president d’Ensisa respon a Viladomat destacant que el projecte és “legal” i que “no hi ha hagut cap canvi de qualificació urbanística”
El president d’Ensisa i cònsol major de Canillo, Josep Mandicó, va insistir ahir que si no hi ha plataforma esquiable no hi pot haver Copa del Món a Soldeu el 2019. Mandicó va fer pública una carta de la FIS, amb data del 20 de juny, en què s’especifica que “sense plataforma, la pista de l’Avet no pot acollir curses masculines de la Copa del Món ni finals que necessitin dues pistes simultànies”. La carta està signada pels directors de cursa dels circuits masculí i femení, Markus Waldner i Atle Skaardal, respectivament.
El president d’Ensisa també va respondre ahir a les
  • #12 Àngels Codina
    (28/06/17 18:39)

    Sense entrar en les qüestions, per mi desconegudes, que han donat lloc a la problemàtica de Gran Valira, però atenen les informacions que han sortit en premsa, de que per fer la plataforma, s'haurien de tal.lar gairebè qüatrecents arbres, doncs axó sols , en al meva opinió, fa que per mi , no s'hagi de construir la famosa plataforma. No tot es justifica per diners . Economia i Ecología son interdepenents. Sempre quan no es te en compte l'Ecología la factura econòmica a curt o llarc plaç es immensa. Cal tenir-ho en compte!

    Respondre
  • #11 VANE
    (28/06/17 15:50)

    Pues que no s'aculli i punt, osti! Prou de marejar la perdiu... Siguem valents i ferms i deixeu-vos estar de tanta coacció per la FIS. Quan no és una cosa es una altra... No veieu que el país està fos.

    Respondre
  • #10 Montaup
    (28/06/17 13:00)

    Doncs jo el que li preguntaria al senyor Viladomat és perqué fa anys que no inverteix al domini encampadà. La famosa remodelació del Pas no comptarà amb aparcaments, ai calla que d'això no se'n parla i està al calaix!

    Respondre
  • #9 Julia
    (28/06/17 11:02)

  • #8 Lydu
    (28/06/17 10:58)

    Ens diuen que tendrán que talar 400 arbres 3.176 m2 de superficie per fer la plataforma de Soldeu , el cost será de 24milons de euros ,i finalmente es fa d'interes Nacional , si es Aiixi  perque no es pregunte a tots els ciutadans del ,país ,meyns Preu total ,fan lo quels pete ii a calla toque 

    Respondre
  • #7 Anna
    (28/06/17 10:11)

    Venga YA........... Quina mangancia!

    Respondre
  • #6 Penós i vergonyós
    (28/06/17 10:11)

    Que la facin al Canaro i aixis encara tindranque fer mes obres i tindran mes fonds per malgastar .

    Respondre
  • #5 Pepi
    (28/06/17 10:00)

    Manipul.lacio burda. A l'aliga es pot fer tot, sense ferli la feina al Calbó. Sense destruir mes la muntanya. 

    Respondre
  • #4 Catherine
    (28/06/17 09:53)

    Mentider, he legit la carta I es una pura manipular.lacio

    Respondre
  • #3 Una altra manipulacio
    (28/06/17 09:00)

    La FIS sosté que sense la plataforma Soldeu no pot acollir la Copa del Món “sense plataforma, la pista de l'Avet no pot acollir curses masculines" I a la pista Aguila? Jo recordo que deien que SI que es podien fer les curses a l'Aguila, es El Tarter, ENSISA igualment, Grandvalira i Andorra, pero es clar, no es a casa el Calbo. Aixi que es millor gastar-se 24M de euros.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts