Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
infraestructures

La plataforma contrària a l'heliport acusa Jordi Torres d'ignorar-los

El col·lectiu demanarà veure’s amb Toni Martí després de la trobada sense èxit que van tenir amb el ministre d’Ordenament Territorial
El Govern i la plataforma contrària a la construcció de l’heliport al terreny de les Tresoles, a Encamp, van evidenciar ahir el seu divorci. En la reunió amb el ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres, es van constatar les divergències entre tots dos sobre l’aixecament de la infraestructura. La plataforma antiheliport va demanar l’aturada de­finitiva del projecte, petició que el ministeri va declinar, i davant d’aquesta situació –ara mateix enquistada– la plataforma sol·licitarà trobar-se directament amb el cap de Govern, Toni Martí.
“La reunió amb el ministre ha sigut dura. No s’han calmat els nostres neguits, sinó tot el contrari”, va dir
  • #11 canillenca/encampadá
    (19/05/17 09:17)

    plataforma de soldeu...a on estan el comentaris el debate ere força enriquidor....

    Respondre
  • #10 Que borde era mi valle
    (17/05/17 23:42)

  • #9 Joan
    (17/05/17 22:10)

    A BCN i Madrid passen diàriament centenars de vols d'avions... l'heliport és necessari pel país... i crec que la zona on hi hagi l'heliport, es revaloritzarà que una zona deixada de la mà de Déu....Em fan més por la contaminació i els frens dels camions carregats pujant i baixant amb canalla per les aceres que no pas helicòpters (ja fa anys que n'hi ha a l'Hospital i és un gran servei)..El turista amb capacitat econòmica... segurament li agradarà venir amb helicòpter privat o bé fins la Seu amb avió i helicòpter fins Andorra...Realment sabem perquè no volem l'Heliport ????

    Respondre
  • #8 cortalet
    (17/05/17 21:39)

  • #7 Jordi
    (17/05/17 17:36)

    Cortalet, vine i firma la petició no solament han firmat veïns d'Escaldes, també d'altres parròquies. Quantes més firmes recullirem millor per a tots. La ubicació no és vàlida.

    Respondre
  • #6 Eduard
    (17/05/17 11:33)

    Raúl va dir..
    Tens raó, sempre ha sigut això(quan els aiguats el problema era dels de l aigueta...quan l esllevissada d Arinsal..els pobres que vivien a l edifici...quan van caure les pedres aqui sta Coloma..el pobre a qui li va caure.. EL FORN INCINERADOR...els de la comella quan el cáncer pot transmetres a tota Andorra per les emissions que van a tot arreu...etc),.Tenim l oportunitat ARA d anar plegats tots....Patapou, Comella encamp Escaldes..ordino i tots junts fer pinya i tindre conciencia de país..contra un projecte que es caprici de quatre...

    Respondre
  • #5 josep
    (17/05/17 10:46)

    S'està magnifican massa, es com si els que viuen al costat del Centre Hospitalari fessin una plataforma.     Ja màgradaria que n'hi hagues un cada cinc minuts pero per desgracia sera nomes un heliport ocasional .     A demens no es com un avió, si el procediment d'aterratge i enlairament es de pujar i baixar molt (que ho serà) el veins ni ho sentiran, entre altres coses perque els primers vehins son molt lluny.

    Respondre
  • #4 Raúl
    (17/05/17 09:16)

    Si però fa molta gracia veure que els membres de la plataforma nòmes son veïns que mai es van preocupar per res... i que se'n oblidaran una vegada que tinguin lo que volen. No es mi guerra.

    Respondre
  • #3 Toni
    (17/05/17 09:09)

    Aquest govern, i especialment aquest ministre van a la seva. Aquesta plataforma només una pedreta a la sabata, i us han rebut per fer el paripé. Per molt que crideu això va endavant i evidentment qui paga mana, i informes negatius no n'hi haura.

    Respondre
  • #2 cortalet
    (17/05/17 08:30)

    ahir el sr ministre va dir que els helicopters faran una volta fins a encamp per aterrar per el nord.... crec que ara si que si els d'emcamp tenim que dir alguna cosa , proposo crear la mateixa plataforma que a escaldes o el patapou

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts