Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

El comú ha de pagar 24.000 euros a l'ex-cap jurídica per l'acomiadament

La sentència repeteix els arguments del Superior en el ‘cas Sansa’ i estima que encara que algú entri a dit un cop dins si se’l nomena per a un càrrec passa a ser un empleat normal
La Batllia ha condemnat el comú d’Andorra la Vella a pagar 24.000 euros d’indemnització a Raquel Beatriz Bernabé (en demanava 60.000) per acomiadament improcedent, en un cas molt similar al que recentment el Tribunal Superior va donar la raó a Manel Sansa contra la mateixa corporació. L’argumentació de la sentència de Bernabé és idèntica a la del cas Sansa, i segons fonts properes al cas és molt possible que la batlle s’hagi esperat a veure què decidia la instància Superior per anar en la mateixa línia.
Bernabé és un cas molt similar al de Manel Sansa. Inicialment va ser contractada com
  • #24 lara
    (22/05/17 23:09)

    Si la política dels comuns és fer les coses al marge de la legalitat ja hem vegut oli! Son els primers que haurien de donar exemple.

    Respondre
  • #23 Chema
    (22/05/17 22:48)

    Però realment vivim en una societat de dret?

    Respondre
  • #22 Jaume
    (18/05/17 18:22)

    Això! I ara no hi ha asumpció de responsabilitats? Vergonya de comú de veritat...

    Respondre
  • #21 Noi
    (18/05/17 18:20)

    I ara? qui paga les conseqüencies?

    Respondre
  • #20 Manel
    (17/05/17 15:57)

    A quins s'hauria d'acomiadar és als polítics responsables...És Andorra un país de dret? On és aquesta noia ara? Al carrer? Vinga va home....!

    Respondre
  • #19 Sense paraules
    (17/05/17 15:52)

    Pobre noia. El que ha hagut de patir perquè els polítics no han fet bé la seva feina. Tracteu a la gent com persones i no com coses si us plau...

    Respondre
  • #18 !!!
    (17/05/17 11:26)

    La justícia com a ens imparcial farà que Andorra vagi pel bon camí. Actuacions neutrals com aquesta són d'agrair i posen de manifest la independència del sistema judicial. Visca Andorra!

    Respondre
  • #17 Jordi
    (16/05/17 23:32)

    Pol va dir..
    Si la Llei de Responsabilitat Política,l'han de fer els mateixos que en han dut a l'abisme, la portem clara. El que s'hauria de fer, és no anar a treballar durant un mes. 

    Respondre
  • #16 així anem
    (16/05/17 22:27)

    No potser que aquests polítics facin el que vulguin. Algú els hauria d'aturar els peus. Molt ben fet per la justicia.LA JUSTICIA EXISTEIX A ANDORRA. El Comú d'Andorra la Vella ha quedat molt malament!

    Respondre
  • #15 Pol
    (16/05/17 22:10)

    Llei de responsabilitat política ja!

    Respondre
Veure’n més
24
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts