Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

Malestar a la majoria perquè Visa ha passat a ser conseller a ple temps

El canvi es va aprovar en la darrera sessió de consell de comú malgrat que l’oposició i altres membres de l’equip no en tenien constància
Les darreres setmanes la mala maror s’ha instal·lat en el si de la majoria comunal de Sant Julià de Lòria. El motiu? El conseller de Serveis Públics, Joan Visa, ha passat a ser conseller a ple temps. És l’únic conseller comunal amb aquesta distinció i la decisió del cònsol major, Josep Miquel Vila, no ha agradat a part dels membres de l’equip. D’una banda perquè un dels acords que es van pactar en el moment de constituir-se la plataforma Laurèdia en Comú va ser que no hi hauria cap conseller a ple temps tenint en compte l’estat de les finances
  • #12 Pepito
    (06/05/17 19:51)

    Marcel va dir...Ja som dos. Ver para creer(encara que cada dia cal mirar menys)

    Respondre
  • #11 ZOLL
    (06/05/17 19:47)

    karlitos va dir..
    Segurament que no el coneixes bé i més que segur encara que no l'has tingut de company de feina,ai Déu meu pobre Comú.

    Respondre
  • #10 pobrets politics
    (06/05/17 19:38)

    si el pot ajudar a arribar a final de mes, no ho veig malament, aviat es creara el sindicat dels politics a ple temps!!! la Sra Silvia Bonet sera la presidenta i no veig malament que el Sr Visa sigui el vice president. Endavant que els electors ens encanten els politics motivats, que el país passa davnt tot, ho es que la politica tan sols la poden fer la gent de diners!!! son dos clars exemples de la pluralitat. les dos cares de la moneda d'una mateixa situació. us dire sincerament que ja us ho fareu!!!! els que aneu a votar.

    Respondre
  • #9 Marcel
    (06/05/17 16:25)

    Doncs si treballa el mateix q a la duana , ja ens podem preparar jaajjajajajajajMare meva . 

    Respondre
  • #8 Joan.
    (06/05/17 14:49)

    Joan Visa i Pepe Roig, o Pepe Roig i Joan Visa, són les dues persones amb més projecció del comú actual. Pocs dubtem que l'administració Vila-Call acabarà amb un fallida que podria duplicar aquella fallida que ells varen trobar al fer-se càrrec del comú. bona feina, conseller Visa.

    Respondre
  • #7 canya al mono
    (06/05/17 12:45)

    Que el Sr.Visa estigui a ple temps, no ho trobo malament. Cal saber quina feina farà, i si la feina que farà la podrien fer les persones que volien plena dedicació.Després d'uns mesos ja veurem si ha sigut una decisió bona o dolenta.

    Respondre
  • #6 Judith
    (06/05/17 12:32)

    Made in Visa 100%. Jejejeje

    Respondre
  • #5 Marta
    (06/05/17 09:46)

    Cau una de les promeses més emblemàtiques de la campanya electoral del Sr. Vila. Prometia posar fi a la disbauxa gastadora en els salaris dels consellers de comú de l'època Gil. Digueu-me innocent i infeliç, però una promesa electoral és un contracte moral entre el candidat a cònsol major i els electors. Que no s'esforci el Sr. Vila per explicar-ho, que ja hem vist en què varen quedar les explicacions de la reunió de poble.

    Respondre
  • #4 Lauredià
    (06/05/17 09:26)

    El conceller de les tres RRR Responsabilitat, Rigor i Respecte.Per un poble i per un Paìs.

    Respondre
  • #3 Angela
    (06/05/17 08:21)

    Es pot ser duaner i conseller a ple temps ? A part d' Això em consta que hi ha gent que fa més de 20 anys que treballen al comú que són pencaires de debó que no han tingut mai problemes amb ningú, gent seriosa que treballen moltíssim i no els valora per res i que i els hi està fent la vida impossible ara a ple temps ja hauran de plegar ???.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts