Caldea rep un 4% més de visitants a l'hivern

Més de 190.000 turistes han visitat el termolúdic en tot l’hivern i la majoria són catalans i espanyols

Caldea rep un 4% més de visitants a l'hivernFernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Els números amb què tanca la temporada Caldea són “molt positius i superen totes les previsions”, declara Patrícia Garcia, cap de màrqueting i vendes del centre termal. En total, 192.582 visitants han passat per alguna de les tres zones que ofereix, un 4% més que l’any passat, i això ha provocat un increment del 6% en els beneficis. “Hem superat les nostres expectatives en tots els àmbits. De fet, tanquem un gran hivern amb uns números que ens donen moltes forces per començar a preparar ja l’estiu”, afirma Garcia.

En termes absoluts, la temporada ha estat un èxit, fins i tot els números de Setmana Santa han estat per sobre de les previsions, malgrat haver caigut a mitjan abril. Aproximadament 16.000 persones han visitat les instal·lacions durant aquest període vacacional, unes dades que, com apunta Garcia, “ens animen a creure que Andorra pot competir amb destinacions costaneres, també en aquesta època de l’any”. És cert que són xifres sensiblement inferiors a les de l’any passat, però, apunta la directiva del centre, “dijous, divendres i dissabte vam tenir gairebé 3.000 persones diàries”.

Dades per zones

L’espai termolúdic ha estat el més visitat amb més de 160.000 turistes, una xifra que representa un augment del 5% respecte a la temporada anterior. A més, l’espai infantil Likids ha rebut prop de 5.000 nens en la seva estrena de manera ininterrompuda, ja que després d’inaugurar-se el mes d’agost passat, entre el setembre i el desembre només obria els cap de setmana.

Finalment, l’espai Inúu registra gairebé 30.000 visitants, 1.500 menys que l’any passat tot i que podria explicar-se per l’augment del preu de l’entrada. Des de Caldea es vol fer d’aquesta zona un punt més exclusiu, de manera que la pèrdua de visitants s’ha compensat amb un augment dels beneficis.

Perfil del turista

Garcia ha donat dades sobre els clients que han rebut durant aquests mesos d’hivern. El públic català és qui més ha visitat Caldea i representa gairebé la meitat del total, amb la província de Barcelona al capdavant. El segueix la resta d’espanyols amb un 27%, això significa que l’Estat veí del sud hi aporta tres de cada quatre persones. Per això les campanyes publicitàries aniran destinades a mantenir aquest públic. “Espa­nya és el nostre mercat principal i volem fidelitzar-lo encara més. Estem contents amb l’increment del públic francès –ha passat del 9% a l’11– i també pretenem augmentar la publicitat de la mà d’Andorra Turisme al mercat asiàtic o a l’alemany”, anuncia Garcia.

Aquests números reforcen l’estratègia de Caldea i són vistos com un èxit absolut per part de la direcció del centre, que sap que la temporada d’hivern és, juntament amb els mesos d’agost i de desembre, el moment de més atracció turística pel país de tot l’any.

PRESENTA LES NOVETATS DE L'ESTIU

Caldea ja prepara les noves activitats i instal·lacions de cara a la temporada d’estiu. En aquest sentit, l’espai termolúdic incorporarà Essència, una experiència capaç de detectar els batecs del cor dels usuaris i modificar el so ambient i la il·luminació en funció dels seus ritmes cardíacs. A Inúu, a l’espai Adult Only, s’hi col·locarà una nova sauna equipada amb una paret de roca salina que permetrà alleujar l’estrès o el sobreesforç als esportistes. També tornaran, un any més, les sessions de cinema a l’aigua i, finalment, el centre termal ha renovat l’espectacle Cascade, protagonitzat pel violinista Javi Lin, un espectacle d’acrobàcia amb teles que ja ha funcionat durant aquesta Setmana Santa.

tracking