

Jtp va dir..
Igual les ONGS mediambientals del país estan d'any sabàtic.

En plena època de cría de les llúdrigues. Visca la sensibilitat mediambiental. Som uns destructors
Respondre
La setmana passada surt la notícia de que gracies a la bona gestio dels rius les lludrigues havíen tornat al Valira i ara volen començar obres al riu en plena època de cria. No entenc res...
Respondre
ahh pero faran lo del rafting? jo pensava que era broma!!! uffffffffffff
Respondre
No saben lo perillós que es modificar el curs d'un riu!Entre els de Soldeu que el tapen i apuestos fent rafting, fem una porra per a veure quan trigue a desbordarse a les primeres pluges fortes!!!!
Respondre
A la foto, es veu un entorn dels més preciosos !!!!! dona ganes !!!!!!!! Falta d´elegància ! típic !
Respondre
De contradicció en contradicció; de dubte en dubte; de reunió de poble triomfant a decisions dramàtiques; de salvar i millorar el parc a encaminar-lo al desmantellament; de ràfting amb altres parròquies a ràfting en solitari; de moltes converses amb potencials inversors particulars, anunciades al míting de fi de campanya electoral, a quedar tot en l'esperança Toni Bou (?).
Respondre
Si una aspiració del Sr. Vila és que un dia un carrer del poble porti el seu nom, aquesta podria ser la fórmula més meritòria: dimitir del comú i posar-se, com a emprenedor privat, a liderar el projecte del ràfting pel Valira. Zero diners públics. El poble li estaria eternament agraït.
Respondre
GANDALF va dir..A la foto, es veu un entorn dels més preciosos !!!!! dona ganes !!!!!!!! Falta d´elegància ! típic !
RespondreTot apunta que a Andorra estem immunitzats i no ens afecta per a res la frase "més val una imatge que mil paraules".