Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

El comú analitza si és factible fer les obres del ràfting a l'abril

Encara no es descarta aquesta opció malgrat els riscos associats al desgel
El comú està analitzant si és viable realitzar les obres del ràfting aquest mes davant de la possibilitat que el desgel posi en risc les tasques de condicionament del riu Valira. Tot i que el cònsol major, Josep Miquel Vila, va reconèixer que “no tenim gens clar” que es pugui fer a l’abril i per tant les tasques passin a realitzar-se a l’estiu, la corporació està estudiant si és a temps d’engegar els treballs ara, que s’haurien d’allargar com a molt tard fins a la segona o tercera setmana d’abril perquè llavors el desgel impossibilitaria poder treballar al riu i
  • #9 Pepita.
    (01/04/17 14:31)

    GANDALF va dir..
    Tot apunta que a Andorra estem immunitzats i no ens afecta per a res la frase "més val una imatge que mil paraules".

    Respondre
  • #8 Serni
    (01/04/17 14:25)

  • #7 Jtp
    (01/04/17 12:25)

    En plena època de cría de les llúdrigues. Visca la sensibilitat mediambiental. Som uns destructors

    Respondre
  • #6 Jtp
    (01/04/17 12:18)

    La setmana passada surt la notícia de que gracies a la bona gestio dels rius les lludrigues havíen tornat al Valira i ara volen començar obres al riu en plena època de cria. No entenc res...

    Respondre
  • #5 CalNagol
    (01/04/17 10:31)

    ahh pero faran lo del rafting? jo pensava que era broma!!! uffffffffffff

    Respondre
  • #4 andorranaavergonyida
    (01/04/17 10:07)

    No saben lo perillós que es modificar el curs d'un riu!Entre els de Soldeu que el tapen i apuestos fent rafting, fem una porra per a veure quan trigue a desbordarse a les primeres pluges fortes!!!!

    Respondre
  • #3 GANDALF
    (01/04/17 09:31)

    A la foto, es veu un entorn dels més preciosos !!!!! dona ganes !!!!!!!! Falta d´elegància ! típic !

    Respondre
  • #2 Consol
    (01/04/17 08:58)

    De contradicció en contradicció; de dubte en dubte; de reunió de poble triomfant a decisions dramàtiques; de salvar i millorar el parc a encaminar-lo al desmantellament; de ràfting amb altres parròquies a ràfting en solitari; de moltes converses amb potencials inversors particulars, anunciades al míting de fi de campanya electoral, a quedar tot en l'esperança Toni Bou (?).

    Respondre
  • #1 Robert
    (01/04/17 08:31)

    Si una aspiració del Sr. Vila és que un dia un carrer del poble porti el seu nom, aquesta podria ser la fórmula més meritòria: dimitir del comú i posar-se, com a emprenedor privat, a liderar el projecte del ràfting pel Valira. Zero diners públics. El poble li estaria eternament agraït.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts