Actualitzada 07/03/2017 a les 06:56
El comú de la Massana va destacar ahir “l’èxit” de la desena edició de les jornades gastronòmiques de Lo Mandongo que han arribat, gairebé, als 1.300 menús venuts. Una de les novetats d’enguany era el Menú Calçots, que està tenint tan bona acollida que els restaurants han decidit mantenir l’oferta mentre duri la temporada d’aquest producte.
Molt bona iniciativa dels masanencs,amb la participació de tots els restaurants de la Parròquia i amb un cost ridicul,a veure si els d'Ordino n'aprenen.
Respondre