Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

DA, Liberals i SDP s'oposen a que els residents votin a les comunals

Els partits no donaran suport a la demanda de 6.400 ciutadansSAl·leguen que no hi ha reciprocitat amb els altres països
Els partits rebutgen iniciar una modificació legal per tal de permetre que els residents votin a les properes eleccions comunals. Només el PS és favorable a la campanya que han vehiculat els sindicats i que ha permès recollir prop de 6.400 signatures –el 95% del total– a favor del sufragi dels ciutadans a les comunals majoritàriament a partir dels cinc anys de residència. Els promotors faran arribar les adhesions al Consell General però DA, Ld’A i SDP ja han avançat que no hi donaran suport. Les formacions repliquen que primer s’hauria de regular la qüestió de la reciprocitat per tal
  • #12 Carles
    (17/02/17 07:05)

    Ja n'hi a prou de fer ruqueries, ja només faltaria que votessin els estrangers (quasi tots espanyols) que estan de pas per aquí i es pensen que aquest país es seu.    Si volen votar que vagin a espanya a votar "el pruses" (periodistes de RTVA inclòs)

    Respondre
  • #11 Que borde era mi valle
    (16/02/17 21:07)

    karlitos va dir..
    Aquí el que es trata es donar la participacio a gent amb inquietuts que volen un dret, independenment a qui beneficii

    Respondre
  • #10 karlitos
    (16/02/17 20:12)

    Que els residents voten ,nomes lle interesa al PS per arribar a gobernar.........

    Respondre
  • #9 os clar
    (16/02/17 14:47)

    Normal,aixo es diu por

    Respondre
  • #8 Pepito
    (16/02/17 14:08)

    Normal....s'han de protegir els previlegis. Si deixen votar als residents es quedaran fora. Igual que pase amb les grans empresas del país i ara tambe l'AREP.Totes presidides per directius de fora.

    Respondre
  • #7 ciutadana
    (16/02/17 13:58)

    Totalment d'acord! en alguna cosa fem serv ir el sentit comú enfront les fàcils demagogies!

    Respondre
  • #6 G...
    (16/02/17 13:18)

    Sentit comú. Molt bé ! 

    Respondre
  • #5 Donald
    (16/02/17 10:37)

    Bé, en aquest país sempre hi ha hagut ciutadans de primera, de segona i de tercera. Això es perpetuarà. Ni Donald Trump es tan discriminatori.

    Respondre
  • #4 Eduard
    (16/02/17 09:16)

    Els de la CASTA!!! No els hi interesa, volen continúan remenant les cireres

    Respondre
  • #3 Rafel
    (16/02/17 08:45)

    Son mas falsos que un duro sevillano.Aquesta dita espanyola es podria aplicar perfectament als nostres politics.Com pretenen dir que els residents no poden votar a les eleccions comunals per manca de reciprocitat ?A quin pais del mon hi ha milers d´andorrans que no puguin votar, com passa a casa nostra amb espanyols, portuguesos i francesos ?I si tant greu ho veuen, perque no prenen l´iniciativa i demanem nosaltres conveniar la reciprocitat amb Espanya, França i Portugal ?

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts