Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

La capital i Escaldes descarten invertir en el ràfting al riu Valira

Dos dels tres comuns implicats es desmarquen del parc d’aigües braves per la manca de concreció del projecte i l’elevat cost
D’atractiu destinat a la desestacionalització de l’oferta turística a projecte de gran envergadura que ningú sap com es pagarà. Els comuns d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany s’han desmarcat del parc d’aigües braves urbà al riu Valira que havien d’impulsar juntament amb el Govern i la corporació de Sant Julià. Només l’administració laurediana manté el compromís amb el projecte, que ha convertit en la seva màxima aposta. Tant és així que del total d’1,4 milions que destinarà a inversions aquest any, el gros, 800.000 euros, seran per realitzar la prova pilot, que assumirà íntegrament sense la participació de la resta d’actors
  • #9 Un d'aqui
    (15/02/17 18:42)

    Trams del riu modificats i corrents desviades.Algú ha pensat el que podria pasar amb una llevantada forta? i ja no parlem d'un aiguat com el del 82.Autoritats comunals,d'Escaldes,Andorra i Sant Juliá,no teniu res al cap "serradures" heu perdut el seny.

    Respondre
  • #8 barquera
    (15/02/17 17:54)

    Amb lo bónica que va quedar aquella foto dels consuls,amb el rem.Ells ja ho tenien clar,i mira per on, que ara ens gastem uns calerons (un cop més no ens dirán quants) i total perque ens diguin que es inviable ,per cert molta gent ja ho veiem ben clar.Sencillament acollonant i penós.Apa a veure quina es la propera animalada que us pasa pel cap

    Respondre
  • #7 xavi
    (15/02/17 15:29)

    con todas las losas acceleradoras de agua que hay debajo de los puentes en Andorra, dificilmente veo hacer pasar embarcaciones, con la fina lamina de agua que corre...

    Respondre
  • #6 Brunus
    (15/02/17 15:03)

    ¿I per això es van gastar els diners en un estudi?Per fer coses no, ara per llençar diners en estudis tot el que calgui, com sempre una vergonya.¿Sra. Trini per quan un estudi per fer un Pessebrand, o un Rosselland? Que hi ha més coses a Escaldes que VIVAND, i netejar la cara a Fener, o bé declari com veïnats la resta de barris de la seva parròquia.

    Respondre
  • #5 Un que ho sap
    (15/02/17 12:27)

    Escaldes i Andorra no ho fan,perqué tecnicament es impossible,i per causes molt greus.

    Respondre
  • #4 Handemor
    (15/02/17 11:24)

    bona decisió.... no estava clar el tema... ara manca que santju confirmi que invertira 800.000 euros per a que baixin 4 barques!

    Respondre
  • #3 Sorpresas que da la vida....
    (15/02/17 10:03)

    ostras.... l'honorable Pepe Roig..... ara resulta que ampliarà Naturlandia.....i sense pla de viabilitat....la vida te da sorpresas...

    Respondre
  • #2 Neus
    (15/02/17 09:33)

    L'acabament del vial lauredià, políticament inevitable, es pot menjar fàcilment dues temporades(maig-agost) d'aigües braves.

    Respondre
  • #1 Tot arrive
    (15/02/17 08:02)

    Que raro que el comu de la "CAPITAL" no tiri mes diners a la basura......, bueno temps al temps...

    Respondre
9
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts