Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

Inversió de 800.000 euros per al parc d'aigües braves al Valira

El comú deixa clara l’aposta per l’activitat en el pressupost del 2017
La corporació de Sant Julià de Lòria ja té tancat el pressupost del 2017, que si no hi ha canvis s’aprovarà en la sessió de consell de comú que se celebrarà dilluns que ve. En aquest sentit, segons van explicar al Diari fonts properes a la corporació, en el capítol d’inversions la partida més destacada va destinada a tirar endavant el projecte del ràfting. La majoria comunal té previst destinar 800.000 euros a fer realitat el parc d’aigües braves al riu Valira. Un projecte que es va presentar conjuntament amb els comuns d’Andorra la Vella i Escaldes i Andorra Turisme.
D’aquesta
  • #16 Que la ciutadania recuperi el control.
    (10/02/17 14:54)

    S'ha d'agafar el llistat electoral i passar casa per casa demanant als lauredians si volen o no Naturlandia, si volen o no el ràfting urbà.

    Respondre
  • #15 He Dit
    (10/02/17 14:30)

  • #14 laurediana
    (10/02/17 13:45)

    Prou deute pels lauredians!!!RESPONSABILITAT POLITICA JAAAA!!!

    Respondre
  • #13 Montoro
    (10/02/17 13:09)

    al principi em semblava que havia llegit malament... 800.000???? deu meu aquests cada dia van pitjor em sembla increible!

    Respondre
  • #12 Camil
    (10/02/17 12:59)

    Sense una llei de responsabilitat política, el ciutadà està venut, cada vegada hi ha més impostos, però no es veu la llum al final del camí.

    Respondre
  • #11 neptuno
    (10/02/17 11:50)

    Els pacients pescador no volem formigó ni barquetes al riu. Estimeu la Valira

    Respondre
  • #10 val i ira
    (10/02/17 11:40)

    El canoistes i piragüistes sempre són bons clients de càmping on hi ha espai per deixar el material. Això dóna vida als càmpings de la zona.

    Respondre
  • #9 responsabilitat política ja!
    (10/02/17 10:58)

    Es un autèntic escandol el com es maneguen els diners públics!. El Sr. Consol vol malmetre diners en un engendre que ja es veu pitjor que el tema de naturlandia...doncs bé amb responsablitat penal de respondre ell pels diners malmesos. Llavors ja veurem si ho tira endavant, no nomès denota que no sap encarar el tema de naturlandia sino que pretén una "fugida endavant" encara més desastrosa. Com es pñosible que una cosa que veu tothom -per elemental sentit comú- no ho sapiguin veure qui ha de prendre les decissions??? A quin joc estem jugant???

    Respondre
  • #8 Business
    (10/02/17 10:03)

    Si funciona, (que ho dubto molt) es privatitzarà, i si no funciona, les pèrdues es socialitzaran. El capitalisme d'Estat fa que els beneficis, del tipus que siguin, acabin passant sempre a mans privades.

    Respondre
  • #7 Prioritats
    (10/02/17 09:56)

    Pot ser caldria escombrar els carrers primer....

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts