perdo per no saber de marketing ni de branding,peró,el que tinc clar,es que els turistes i excursionistes,están farts de fer cua desde la aduana,fins arrivar a st.Julia,i després de cop ja no nhi ha,,Aixó pasa cada cap de setmana,i després per tornar a marxar tres quarts del mateix.Menys perdre el temps en buscar noms anglesos,i sigui positiu.Arremanguis d'una p.vegada i trevalli en serio,sense filosofar,sino marxi a casa seva a fer estadistiques i marketing
RespondreDoncs que es digui Meritxell a seques. Menos papanatades dels d'Escaldes amb marques cutres.
Respondre
Penso que el turista espanyol que tenim tots els caps de setmana s´en fot dos pitos del nóm d´un eix comercial. Abans de perdre el temps amb rucades com aquestes, que solucionin el problema del bloqueig provocat per tants cotxes els dies festius i caps de setmana així com l´incivisme dels espanyols que es pensen que poden fer el que volen aquí. També seria bó d´ensenyar a aquesta gent a respectar els pasos de vianants i els semàfors. Conduiexen com a Barcelona ! es a dir com sonats i de manera agressiva !
Respondre