Aquest edifici es inaceptable, està desproporcionat i farà malbé tot l'entorn. El preu que pagarem tots no està d'acord amb el benefici que han dit, altres esdeveniments aporten el mateix que diuen per un pressupost molt inferior. En la zona comercial cal fer magatzems i no oficines que tanquen quan la gent va a comprar. Imagineu la zona de Bancs que fosin magatzems? Hem encetat l'any del turisme sostenible, caldria llegir la resolució per adaptar-nos.
Respondre
Toni va dir..
jajajaja m'has fet riure, molt bona jajaja
Carles va dir..
De totes maneres podeu dir el que voleu perqué aquí només portem les obres grandioses al cap ! La bellesa i la tranquilitat d´un lloc amb verdura i quietud, ningú en vol perqué l´únic que pensen tots és la pela, la pela i la pela ! però aixó s´està acabant i aviat, si deixen de venir els marianos i companyia, no quedarà ningú !
Contemplo el petit que se sentirà cada matí un empleat que va a l'edifici Núbol per un sou miserable, recorrent aquests espais gegants, desolats de nit i em pregunto si propostes menys espectaculars, però efectuades a escala menor, no serien una manera més convenient de restituir una mica d'humanitat als espais urbans. L'arquitectura ha de servir a les persones, no als arquitectes. Els interiors seguiran sent àrees d'adotzenament humà amb neó i aire condicionat on es perpetuï l'explotació, sense que cap pal·liatiu estètic pugui posar-hi remei. Fa olor a "catedral" en un lloc on es perpetua la "Andorra del ciment" i que en breu es veurà alternat per altres catedrals similars ... És la torre de Babel andorrana, que mostra al món sencer que també ens hem deshumanitzat.
RespondrePosar el nom en angles ha demostra el nivell d'esnobisme al q han arribat a STA i Govern. Q es digui the cloud, el nuvol, es una descripcio molt adequada de l'indret on es troben, o on tenen el seu petit cervell. Ja es veura ... i es patira, malauradament
RespondreUn edifici copia del BBVA de Madrid, quasi segur amb els seus mateixos problemes o pitjors pel nostre clima i del que encara ningú ha presentat ni un sol projecte o resultats que ho justifiqui, i no es fer-lo, després s'ha de mantenir. Es trist que els comerciants només pensin en ells ara i no en tot el País que ho haurem de pagar i mantenir.
RespondreJo com el Toni aposto millor per una plaça. Seria més adient i menos costos. Amb aquest calers es podria fer el vial de sant julià!!!
Respondre
Toni va dir..
De plaçes amb jardins ho es tot Andorra, el Centre hauria de ser per barra lliure, que vivim dels turistes !
És evident ! peró com que tenim uns polítics curts de gambal !
Respondre
GDR va dir..De totes maneres podeu dir el que voleu perqué aquí només portem les obres grandioses al cap ! La bellesa i la tranquilitat d´un lloc amb verdura i quietud, ningú en vol perqué l´únic que pensen tots és la pela, la pela i la pela ! però aixó s´està acabant i aviat, si deixen de venir els marianos i companyia, no quedarà ningú !
RespondreLa pela es pot guanyar, més i millor, venen tranquilitat, silenci i zones verdes.Lo que fem es tan absolutamente lletg i sense sentit, que ens porte pobreza i miseria.La proba es que cada any, Andorra té menys visitants/passejants/ i que cada any tenen menys poder adquisitiu.Ah, per cert, el sentit comú, dirie que es fa un edifici amb algúna finalitat, NO, primer fem l'edifici i después li busquem alguna utilitat.