Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Escaldes-Engordany

El comú augmentarà el nombre de càmeres de vigilància a la parròquia

Marín anuncia que per ara es posaran tres dispositius a l’avinguda Carlemany i un altre prop de l’arxiu històric
La cònsol major d’Escaldes-Engordany va explicar ahir que la junta de govern ha decidit comprar més càmeres de vigilància per instal·lar-les per tota la par­ròquia. La mesura s’ha pres després de l’episodi de robatoris que la zona d’Engordany va viure la matinada de diumenge a dilluns. “Esperem que sigui un fet puntual i aïllat, però el que va passar dilluns no havia passat mai”, va exposar la cònsol major, Trini Marín. Així doncs, mentre se segueix en espera de saber com acaba la investigació de la policia per localitzar els responsables dels fets, la cònsol va explicar que per ara
  • #9 Brunus
    (21/12/16 21:21)

    Apa i ja està, el ''Aquí mai passa res'' de nou, estem super preparats i som dels països més segurs d'Europa. Axis fins i tot jo sóc investigador. No vull posar en causa la feina dels agents de camp, però si del sr. Ministre i la Sra. Consol, en serio, aquí no ha passat res, un grup de ''borratxos'' que van començar a trencar portes i robar el poc que hi havia a dins. Ús deixaré una frase d'un home que estava boig i pot ser el major enmig de la societat Adolf Hitler: "Potser la més gran i millor lliçó de la història és que ningú va aprendre les lliçons de la història". «Segurament va ser una bretolada perquè em vaig passejar per tots els comerços i les portes havien estat obertes amb ferros, els vidres trencats amb una pedra...», va explicar ahir la cònsol major de la parròquia, Trini Marín. «Esperem que sigui un fet puntual, aïllat, perquè és la primera vegada que ens hi trobem, potser hi ha hagut algun robatori, però set comerços en una nit no havia passat mai», va lamentar. - Axis és com dona per resolt el cas. Agents de Policia prepareu-vos que ja podeu plegar tos us veig al carrer passejant per VIVAND de la maneta amb els urbans, acabem de descobrir la super CSI Escaldes-Engordany. Amb una passejada i observant atentament la zona va resoldre el cas, demà tenim els autors a la Comella. Sr. Spot ja la podeu contractar com la SUPER POLI, ha arribat a Escaldes la inspectora Trini COLOMBO, em penedeixo dels policies, el desplegament de personal la feina d'investigació, tot això perquè arribi ''Trini Grissom'' i ''Spot Brass'', i cas resolt en el mateix dia. Sense dubte estem molt bé protegits, agents d'investigació i Sr. Moreno ja us podeu preparar el currículum per buscar feina, amb aquests super agents del CSI Escaldes us quedareu sense feina.

    Respondre
  • #8 Eyes
    (21/12/16 19:42)

    El primer que fa un delinqüent és sabotejar les càmeres de seguretat .... les dades no demostren correlació entre un augment de càmeres i la disminució de la delinqüència. En tot cas, les accions delictives es veuen desplaçades a zones menys vigilades, però tot això no importa, el que importa és facturar al contribuent per donar-li una suposada falsa "seguretat".

    Respondre
  • #7 pasamonte
    (21/12/16 18:47)

    Gil va dir..
    Gràcies per la seva resposta interrogativa. Als parkings horitzontals i verticals comunals et "filmen" quan entres (un simple lector de matricules), però no vigilen el cotxe (el meu, el seu ho desconec)i de fet te'l poden fer malbé i robar i sortir del parking sense pagar fent "l'elefant" o "el tren" i de pas perjudicant les finances comunals. A sobre els comuns posen un rètol on diu que el comú no es fa responsable de danys i robatoris als vehicles: VERGONYOS. GESTIÓ DE GARRAFÓN.

    Respondre
  • #6 Martinez
    (21/12/16 18:22)

    Podrían de paso vigilar, que las oficinas de Correos Español, no se perdieran las cartas, enviadas desde el extranjero, que ya van unas cuantas que no llegan a Sant Julia de Loria, sis plou por favor. Sospecho de algún coleccionista, caco, no es la primera que desaparece.

    Respondre
  • #5 Qui vigila el vigilant?
    (21/12/16 16:59)

    La millor manera que un poble accepti una cosa que d'altra manera no acceptaria és dir-li que és per la seva seguretat i això els governants ho saben molt be.Es comença amb "els delinqüents" i després s'acaba tenint una base de dades de tota la població "per si de cas", amb la mateixa excusa que en USA per detectar a suposats "terroristes" la llei Patriot monitoritza les trucades, missatges i connexions de milions de persones fins i tot estrangeres, és a dir, l'excusa de "és per la vostra seguretat" . La informació és poder, i al poder curiosament no el vigila ningú.

    Respondre
  • #4 Gil
    (21/12/16 15:33)

  • #3 pasamonte
    (21/12/16 12:35)

    Quan entres amb el cotxe en un parking comunal de barrera(llogat pel comú i propietat d'un amo privat, resident o no), la matrícula queda enregistrada en un aparell que pertany a un altre privat (resident o no). Tota aquesta liturgia es coneguda i autoritzada per l'agencia de protecció de dades? I el moviment, custódia i utilització de tota aquesta informació?

    Respondre
  • #2 hello
    (21/12/16 10:08)

    Gingol va dir..
    Toma toma!!! Quin "aiguabarreig" que fas... si vols anar tranquil per Andorra serà d'obligat compliment que anem incrementant la nostra seguretat activa i passiva. i si surts una mica d'Andorra, cosa que et recomano per conèixer món, veuràs com d'equipades estan les grans capitals i ciutats europees en materia de seguretat directa i indirecta! Jo aplaudeixo la mesura!!!

    Respondre
  • #1 Gingol
    (21/12/16 09:36)

    Un bon negoci per a l'Estat, pagat amb diners públics per a controlar el "públic" .La verificació d'identitat i la ubicació sense permís, com l'entrada a un supermercat, un passeig pel carrer, parcs etc, és una violació flagrant a la intimitat privacitat i ubicació, ho reconegui la "justícia" o no és el de menys, perquè les lleis les legislen en realitat les multinacionals pel seu interès en els guanys econòmics i per tindre control social.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts