Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

El comú decideix externalitzar la Fira del vi

El conseller Joan Vidal diu que la decisió de Visa és “respectable” però espera comptar-hi en la propera edició
El comú ha decidit externalitzar l’organització de la propera Fira de microproductors del vi. La corporació farà un concurs perquè una empresa privada s’ocupi del muntatge i producció de la cinquena edició de la trobada. Ho va anunciar ahir el conseller d’Obres i Urbanisme, Joan Vidal, després d’inaugurar la primera fira del vehicle d’ocasió ecosostenible que se celebra a la carpa que també acollirà la cita del vi els dies 19 i 20 de novembre. Vidal, que va xifrar en 100.000 euros el cost de l’organització i en 8.500 la part proporcional de la instal·lació del recinte, va argumentar que
  • #21 Perafita
    (13/11/16 21:24)

    PENA va dir..
    Ni en somnis UL, ja han endeutat a vida aquest poble. UL estant molt be on son i per molts anys Quan tinguin un lider que ho fassin saber No ni ha cap avui en dia com el Sr Vila a UL

    Respondre
  • #20 No entenc
    (13/11/16 20:26)

    Ara de cop ESTERNALITZAR ? Suposo que es farà amb unos criteris assenyats, però perquè no s ha fet ara? Quin interés hi ha ? O es que encara hi ha el mateix que ho organiza, com que acompanya sempre a tots els actes, e Sr  conseller de UL, DA ? No ho se surt del comu i de cop a govern! Tela tela !!!!!!!

    Respondre
  • #19 Salines
    (13/11/16 20:18)

    Interessos va dir..
    He, no us poseu amb sacectur que hi ha una quadrilla que cobren per fer ben poc, i a sobre quan i vas amb la canalla els hi sobren, quan menys ni hagi millor Que voleu ni ha que pleguen a la una i a menys quart ja pasen amb les bosses del supermercat Fantástic!!!!!!!! Una societat per que? Alguna cosa amaga ? Segur que si !!!!! Mireu els comptes miles de euros amb negatiu, que es pague tant ?  

    Respondre
  • #18 Euro paganini
    (13/11/16 20:09)

    A veure qui paga la festa , vehicles ( gratis? ) Fira vi ( gratis ) Canolich music ( gratis )  Impostos ? Per a que!!!!!! Per Fer viure sempre els mateixos ? Sr Vila posi fil a l agulla , posi las consellers al seu loc i que treballin pel poble i menys gastar , el qui no fácil la feina al carrer i comenci a netejar naturlandia de parásits

    Respondre
  • #17 Antonio
    (13/11/16 19:56)

    Sra Teruel , turisme per la costa a carrec del comu ? Altra vegada? No en varen teñir prou de vacances pagades al juliol? Ja vareu festejar el 14de juliol a calonge tots  plegats Venga k paga el comu!!!!!!! O tots nosaltres?

    Respondre
  • #16 valerio
    (13/11/16 19:50)

    Targetes black i molt més. va dir..
    Segur que desde díns es ver diferent i el que s ha dit apuesta anys enrere no s adecua a la realizar, no crec que ningú dels  vinatera hagan  de teñir remordiments  segur que  els gils torrentalle ho tenien ven amagat el que costava Ánims las 4 i a partir d ara a pagar el que toca

    Respondre
  • #15 Amb l'aigua fins al coll.
    (13/11/16 18:20)

    Des de la primera administració Pintat-Sangrà fins al dia d'avui (gairebé un any ja de Vila-Call), cada vegada que els administradors de la parròquia han dit: “aquesta activitat costa diners però té un bon retorn”, els soferts ciutadans de a peu hem pensat en l'altre mantra-mentida: “Naturlandia arriba al poble”. I així estem: a+b. I amb l'aigua fins al coll.

    Respondre
  • #14 PENA
    (13/11/16 18:19)

    Quina PENA la parròquia si l ha de dirigir personatges com aquest. Que torni UL.

    Respondre
  • #13 Turisme
    (13/11/16 16:53)

    Què diu? Que el Sr. Vidal ens aixecarà la parròquia, a partir d'ara tindrem la visita de tants turistes que ens sortiran per les orelles. La cartera de turisme és molt bona per lliu-se i molt visual . Ai! Que aquesta és la de la Sra.Teruel. Per cert Sra. Terual a veure si el Sr.Vidal s'he li quedarà la cartera. 

    Respondre
  • #12 No mentir
    (13/11/16 16:22)

    Permetim un consell  Sr. Vidal. A la ciutadania no s'he la pot enganyar ni manipular. Ni tampoc als seus companys de partit. 

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts