Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

El comú decideix externalitzar la Fira del vi

El conseller Joan Vidal diu que la decisió de Visa és “respectable” però espera comptar-hi en la propera edició
El comú ha decidit externalitzar l’organització de la propera Fira de microproductors del vi. La corporació farà un concurs perquè una empresa privada s’ocupi del muntatge i producció de la cinquena edició de la trobada. Ho va anunciar ahir el conseller d’Obres i Urbanisme, Joan Vidal, després d’inaugurar la primera fira del vehicle d’ocasió ecosostenible que se celebra a la carpa que també acollirà la cita del vi els dies 19 i 20 de novembre. Vidal, que va xifrar en 100.000 euros el cost de l’organització i en 8.500 la part proporcional de la instal·lació del recinte, va argumentar que
  • #21 Perafita
    (13/11/16 21:24)

    PENA va dir..
    Ni en somnis UL, ja han endeutat a vida aquest poble. UL estant molt be on son i per molts anys Quan tinguin un lider que ho fassin saber No ni ha cap avui en dia com el Sr Vila a UL

    Respondre
  • #20 No entenc
    (13/11/16 20:26)

    Ara de cop ESTERNALITZAR ? Suposo que es farà amb unos criteris assenyats, però perquè no s ha fet ara? Quin interés hi ha ? O es que encara hi ha el mateix que ho organiza, com que acompanya sempre a tots els actes, e Sr  conseller de UL, DA ? No ho se surt del comu i de cop a govern! Tela tela !!!!!!!

    Respondre
  • #19 Salines
    (13/11/16 20:18)

    Interessos va dir..
    He, no us poseu amb sacectur que hi ha una quadrilla que cobren per fer ben poc, i a sobre quan i vas amb la canalla els hi sobren, quan menys ni hagi millor Que voleu ni ha que pleguen a la una i a menys quart ja pasen amb les bosses del supermercat Fantástic!!!!!!!! Una societat per que? Alguna cosa amaga ? Segur que si !!!!! Mireu els comptes miles de euros amb negatiu, que es pague tant ?  

    Respondre
  • #18 Euro paganini
    (13/11/16 20:09)

    A veure qui paga la festa , vehicles ( gratis? ) Fira vi ( gratis ) Canolich music ( gratis )  Impostos ? Per a que!!!!!! Per Fer viure sempre els mateixos ? Sr Vila posi fil a l agulla , posi las consellers al seu loc i que treballin pel poble i menys gastar , el qui no fácil la feina al carrer i comenci a netejar naturlandia de parásits

    Respondre
  • #17 Antonio
    (13/11/16 19:56)

    Sra Teruel , turisme per la costa a carrec del comu ? Altra vegada? No en varen teñir prou de vacances pagades al juliol? Ja vareu festejar el 14de juliol a calonge tots  plegats Venga k paga el comu!!!!!!! O tots nosaltres?

    Respondre
  • #16 valerio
    (13/11/16 19:50)

    Targetes black i molt més. va dir..
    Segur que desde díns es ver diferent i el que s ha dit apuesta anys enrere no s adecua a la realizar, no crec que ningú dels  vinatera hagan  de teñir remordiments  segur que  els gils torrentalle ho tenien ven amagat el que costava Ánims las 4 i a partir d ara a pagar el que toca

    Respondre
  • #15 Amb l'aigua fins al coll.
    (13/11/16 18:20)

    Des de la primera administració Pintat-Sangrà fins al dia d'avui (gairebé un any ja de Vila-Call), cada vegada que els administradors de la parròquia han dit: “aquesta activitat costa diners però té un bon retorn”, els soferts ciutadans de a peu hem pensat en l'altre mantra-mentida: “Naturlandia arriba al poble”. I així estem: a+b. I amb l'aigua fins al coll.

    Respondre
  • #14 PENA
    (13/11/16 18:19)

    Quina PENA la parròquia si l ha de dirigir personatges com aquest. Que torni UL.

    Respondre
  • #13 Turisme
    (13/11/16 16:53)

    Què diu? Que el Sr. Vidal ens aixecarà la parròquia, a partir d'ara tindrem la visita de tants turistes que ens sortiran per les orelles. La cartera de turisme és molt bona per lliu-se i molt visual . Ai! Que aquesta és la de la Sra.Teruel. Per cert Sra. Terual a veure si el Sr.Vidal s'he li quedarà la cartera. 

    Respondre
  • #12 No mentir
    (13/11/16 16:22)

    Permetim un consell  Sr. Vidal. A la ciutadania no s'he la pot enganyar ni manipular. Ni tampoc als seus companys de partit. 

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts