El conseller Víctor Pintos creu que és un “actiu innegociable” per a la parròquia i el país
Coalició d’Independents + Liberals al comú d’Andorra la Vella defensa la instal·lació de càmeres de seguretat al Parc Central de la capital per lluitar contra els actes vandàlics. El conseller de la minoria, Víctor Pintos, així ho assegura: “La nostra posició és molt clara. Tot el que es faci per preservar la seguretat de la parròquia, endavant”. Tot i això matisa que “sempre que es faci dins la legalitat vigent”. Segons Pintos, la seguretat del país i de la parròquia “per a nosaltres és un actiu innegociable” i remarca que “l’hem de preservar”.
El conseller no entra a valorar la denúncia
Jo, com que no tinc rès pe amagar, no em molesta que hi hagin càmeres que filmin. Al contrari ! si aixó pot parar aquests imbècils que provoquen problemes ! A Mònaco, hi han càmeres a tot arreu i ningú es queixa ! i...... hi ha seguretat !
Respondre