Sota el nom de Mercat de la Vall la iniciativa presentarà una temàtica diferent cada mes i començarà el 3 de setembre
El centre històric d’Andorra la Vella estrenarà a partir del mes de setembre un mercat mensual per dinamitzar la zona. Partint de les passades edicions de les fires que ja s’hi havien fet, sobretot de productes antics i de segona mà, des de l’Associació de Comerciants s’ha acordat amb la corporació local fer un pas més i que la proposta es converteixi en un mercat periòdic i tematitzat. Malgrat que encara queden alguns serrells per tancar, l’acord es va aprovar en la junta de govern que la majoria comunal va celebrar el 20 de juliol passat.
Així, i segons es detalla
Feu tantes coses per "DINAMITZAR" la zona que no serveixen per res nomes perque no es fotin de gana els 4 bars i restaurants, lo que aconseguireu es que no quedin veins. Gracies Comu d'Andorra la Vella per que els bars i restaurants faiguin la seva propia llei al barri.
Respondre