Sra Marsol. En què quedem? es tanca o no es tanca? A ratets si i a ratets no? Això no és seriós i lo de col·locar a amiguets com a carrecs de confiança tampoc. Hem manifestat el nostre desacord no amb el tancament sino en com es fa aquest tancament i està clar que els nostres dubtes eren fundats. Ni hi ha projecte ni hi ha res. Les coses no es poden fer de qualsevol manera. La gent no etendrà res quan passi al matí i estigui obert i intenti passar per la tarda i estigui tancat. Què no ho entèn? Molt decebuda!
Respondre
Comerciant a la UCI va dir..
I a mes pagareu les obres com a Escaldes ,ja ja ja
Però la conxi no era la que arreglaria l'ambient laboral? Pagaria el gada? No privatitzaria? Escoltaria als comerciants? .... Quin desastre!!!
RespondreLa prepotència de aquesta Sra. No te límits el 95%dels comerciants estàvem d'acord segons els consols ,mentida .no estàvem enterrats ,entrem una carta acompanyada de les signatures del principals comerciants de tota la vida a la avda.notificant la nostra disconformitat ni cas .Es defensen els interessos de una suposada associació que fa temps que te la obsessió de tancar i que no ens representa i alguna multinacional Marsol ,seràs la responsable de la ruïna del petits comerciants
RespondreEscandalós ,riscos laborals un conseller amic sense cap titulació ,inspectors via publica ,els amiguets i director dels agents de circulació un sots-oficial per manar els oficials ...per plorar ,la prepotència i arbitrarietat d'aquesta Sra. No te límits Canvi sistema electoral ja
RespondreLo del comú d'Andorra la Vella no te nom ,es vergonyós . Sra. Marsol es pitjor que Atila ,els agents de circulació som un cos jeràrquic per llei un sots-oficial no pot manar els oficials ,encara que sigui amic seu i del partit ,quina moral i actitud hem de tenir? .Tenim lo que ens mereixem ,ens va posar la pastanaga del Gada Devant i varem caure en la trampa ,Sra. Ferrer ,Sr. Minguillon tornin svp.
Respondre
I mentrestant Santa Coloma i Princep Benlloch abandonades.
Respondre