Baró remarca que ciutadans compromesos no funcionaria en l’àmbit nacional perquè no es posarien d’acord i subratlla que els empleats de la planta d’arinsal han estat indemnitzats
El cònsol aposta per la mobilitat de personal entre comuns i lamenta el tancament de la planta d’Arinsal i lloa l’empresa per haver indemnitzat els empleats, en declaracions a COPE Andorra-AD Ràdio
La temporada d’hivern ha anat bé i EMAP millora els números.
Hem arribat a 16 milions, la millor facturació en 10 anys, i en despeses d’explotació estem en 12 milions, el que ens deixa un cash flow de 4 milions que després de descomptar les amortitzacions i la despesa financera ens deixa uns beneficis que estaran entre 500.000 i 650.000 euros. La idea és tancar un quart any en positiu