Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Escaldes-Engordany

L'aigua de la presa de Ràmio evita el tall

La mesura va permetre reduir el nivell de terbolesa del riu Madriu, que havia obligat a tancar l’accés al dipòsit
Els veïns d’Escaldes finalment no es van quedar sense aigua. Capesa havia alertat, divendres, que els nivells de terbolesa de l’aigua que baixava pel Madriu eren elevats i que tancant l’entrada als dipòsits pràcticament segur que s’exhauririen les reserves. Finalment, l’aigua del dipòsit va ser suficient i, quan rondava el 15%, es van poder tornar a obrir les comportes i es va poder garantir el subministrament.
Segons les previsions meteorològiques s’apuntava a forts xàfecs per ahir a la tarda que, afortunadament, van ser de baixa intensitat. Els nivells de terbolesa a la zona de Claror eren molt elevats així que, a
  • #2 pasamonte
    (05/06/16 15:01)

    I a sobre no diu res del que passa ara quan ha estat molt culpable. Clar, quan es menja no es parla.

    Respondre
  • #1 Julia
    (05/06/16 12:01)

    Bon moment perquè recordin els escaldencs qui es va gastar els seus diners en fer un museu de l'aigua a la Parròquia que ara no te aigua per veure. Perquè continua fent el mateix amb la resta dek País ara.

    Respondre
2
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts