Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
En menys de 500 km2 i entre 1000 i 2940 m.s.n.m de quina biodiversitat parlem?
Respondre
Andorra irreal va dir..
No ho has entès, diu justament lo contrari de lo que has entès: "Andorra té una banca pròpia, amb accés a molts productes i eines financeres globals i amb molts bons gestors. Hauríem de potenciar i protegir un model de banca de qualitat, més ètic, amb projecció global i tracte humà i proper." Amb lo que si que ens podem posar d'acord, és que no ten bons gestors, ja que és una banca obsoleta atès al règim oligopolistic que n'ha impedit la competència, i doncs la modernització. Portem en banca 10 o 15 anys de retard.
Coincideixo en que Andorra no tindria de demanar menys que els altres petits Estats que estan negociant aquest acord.
Respondre
Típic article per riures del lector. Diu que la banca andorrana és ètica, amb tracte humà i propera. La realitat és que et cobra per tot, costa parla amb el teu gestor i tot per telèfon/app que costa que et contestin.
També diu l'autor que cal cuidar el comerç i l'hostaleria andorrana per la qualitat de vida que oferix. Entenc que és una altra broma. La realitat és que els treballadors d'aquest sector fa més hores que un rellotge per un sou mínim. Les empreses estrangeres tenim l'esperança que paguin millor en tenir més marge de benefici global i permetin la conciliació familiar que no aporta l'empresa andorrana.
La descripció de l'autor és irreal i un insult a tot aquell que ho llegeixi. No hauria d'estar permès publicar una fal·làcia tan clara.
Carallot!!! va dir..No ho has entès, diu justament lo contrari de lo que has entès: "Andorra té una banca pròpia, amb accés a molts productes i eines financeres globals i amb molts bons gestors. Hauríem de potenciar i protegir un model de banca de qualitat, més ètic, amb projecció global i tracte humà i proper." Amb lo que si que ens podem posar d'acord, és que no ten bons gestors, ja que és una banca obsoleta atès al règim oligopolistic que n'ha impedit la competència, i doncs la modernització. Portem en banca 10 o 15 anys de retard.
RespondrePenso que ets tu que no t'aclares, carallot... Perdò, Jordi!