x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Paraula i vida

Pasqua jove d'Aina: crec

Poso la mà estesa i oberta de la dolça Mare de tots, la meva Confident
Actualitzada 04/04/2021 a les 08:30
Crec en un sol Déu creador del cel i de la Terra.
I crec en mi, que puc valorar i gaudir del que Ell ha creat.


Crec en un sol Déu donador de vida.

I crec en mi, que puc, amb el seu ajut, transmetre la vida rebuda.

Crec en un sol Déu dispensador de salut.
Crec en mi, que en puc tenir cura, tranquil·litzar i consolar a qui li’n manca.


Crec en un sol Déu sembrador d’esperança.

Crec en mi, que puc posar tota la confiança en Ell i transmetre-la al germà.

Crec en un sol Déu que és tot Amor i ens el dona.
Crec en mi, que puc estimar-lo i ajudar el proïsme a estimar-se i a estimar.


Crec en un sol Déu, el Déu de la Pau que rebem gràcies a Jesús.

Crec en mi, que puc afavorir el diàleg i l’entesa entre els conciutadans.

Crec en un sol Déu, el Déu de l’alegria que omple de joia el cor.
Crec en mi, que puc ser també font d’alegria i transmetre el somriure a tothom des del bon dia fins a la bona nit.

Crec en un sol Déu, el Déu de la Llum Pasqual i Meritxel·liana.
Crec en mi, que, com la Mare de Déu de Meritxell, puc fer-la brillar en els ulls de tothom.

Crec en el Déu de la Vida que dona sentit a la vida.
Crec en mi que puc desvetllar en els altres el valor de la vida i l’entusiasme de viure.

Crec en un sol Déu que fa miracles.
Crec en mi, que puc oferir
- Com els cambrers de les Noces de Canà, que l’aigua que tots portem es converteixi en un vi millor, per l’amistat.
- Com el nen Marsal, amb la meva col·laboració, puc oferir els pans i els peixos per alimentar la multitud de persones humanes.
- Com els apòstols puc acostar-me a la taula a rebre el Pa i el Vi, esdevingut el Cos i la Sang de Crist.

Crec en un sol Déu totpoderós que pot fer l’impossible.

Crec en mi, que puc fer el possible i ho poso tot a les seves mans, perquè Ell en faci l’impossible.

Crec en el Déu que ho pot fer tot Ell sol

Però Ell s’ha estimat més comptar amb mi i això m’omple de joia.
Poso a la mà estesa i oberta de la dolça Mare de tots, la meva Confident el meu agraïment perquè tinc fe i perquè crec i això em dona la força per estimar de debò. Un Amor que és la millor Mona de Pasqua (mona de munus igual a regal). AL·LELUIA! AL·LELUIA! AL·LELUIA!
  • #1 Àngels
    (04/04/21 12:44)

    Gracies Mossèn Ramón per la teva inestimable labor!

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts