x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
La seca, la meca i...

Teniu un estop

Actualitzada 08/01/2019 a les 21:10
Avui m’agradaria passar una nota a tots aquells que resideixen carretera de la Rabassa amunt i a tots aquells que es desplacen per aquesta zona de Sant Julià de Lòria: “Quan baixeu recordeu que teniu un estop a l’encreuament amb l’avinguda Verge de Canòlich, a tocar de l’antiga plaça Laurèdia.” No teniu accés directe a la rotonda que porta al túnel de la Tàpia, ni teniu prioritat. En canvi, els que sortim en sentit contrari, des de el túnel en direcció la carretera de la Rabassa o la carretera de Nagol, no tenim absolutament res... Encara que sembli mentida. Que un vehicle estranger s’equivoqui en aquesta zona o a la mateixa rotonda és comprensible, ja que està molt mal construïda i mal indicada, però que els residents de l’entorn de la carretera de la Rabassa se saltin constantment l’estop és del tot inacceptable. No se si fa massa baixada, si no es veu el senyal d’estop, si els que baixen per aquí són els amos de la carretera, si viure a Aixirivall provoca miopia o si la gent baixa marejada del Tobotronc... En aquest estop sí que haurien hagut de col·locar barreres per frenar els vehicles i no a la car­retera de Nagol com es va fer (ara ja no existeixen), on no servien per a res, ja que a nosaltres ens obliguen a girar a la dreta. Espero que algun dia algú estudiï una mica aquesta zona i es refaci si convé tota la rotonda. Si mes no, es podria aprofitar la nova desviació, que tampoc servirà de res, i plantejar quelcom que no sigui tan perillós. Mentrestant recordeu tots els que baixeu de la carretera de la Rabassa, que teniu un estop i que s’ha de respectar.
  • #8 Carol
    (10/01/19 23:07)

    Sí, aquesta cruïlla és un dubte constant. I ja que parlem de cotxes i sant Julià, aprofito per recordar a tothom que a l'edifici q us trobeu després del túnel a la mà dreta a Feancesc Cairat, on esta la botiga d'articles xinesos, hi ha dos guals i si venim del centre de sant julia, els q volem accedir hem de parar en el segon carril fins que algú del carril dret ens deixi passar, així que, si us plau, paciència i eviteu tocar el clàxon! És realment desagradable!! Tranquilitat per favor!! Gràcies

    Respondre
  • #7 Eva G
    (09/01/19 21:48)

    Té tota la raó el Sr. Calsina. Ningú respecta aquell stop. Cal dir que no és la típica senyal octogonal de fons vermell sino que és blanca amb un triangle de cedir el pas i "stop" escrit al mig. Com bé diu, un turista es pot confondre però pràcticament tos els cotxes se'l salten perque sí, és un perill!!! Tota la configuració de la zona ho és! És la zona central del núcli urbà i propera a les escoles. Se suposa que és provisional, que amb el futur vial canviarà, però de mentres és un perill. #1 "cap de circulació" el seu comentari el ridiculitza a vostè mateix, és un atac gratuït i sense fonament. Que no li agradin les crítiques d'aquest redactor quan parla de temes polítics és una cosa, però aquest article no veig per enlloc com contradir-lo.

    Respondre
  • #6 Julià
    (09/01/19 20:31)


    El Sr. Calsina té tota la raó, és difícil que els que baixen de La Rabassa facin l'stop i molts encara s'enfaden.
    No trobo cap raó perquè se'l tingui que insultar per aquest article tan cívic i ben fet.

    Respondre
  • #5 Jordi
    (09/01/19 19:57)

    CAP CIRCULACIO va dir..
    Aquests anys Vila de caos, jugant amb els diners de tots a si l'encerto, l'endevino, el Sr. Calsina ha plantat cara, ha denunciat. Com passa a la vida, més d'una vegada probablement s'haurà equivocat. La mateixa actitud va mantenir ja durant els vuit anys d'administració directament Pintat. I va ser, amb tota raó, molt crític quan regnava al comú la Sra. Gil. Tots sabem com va acabar aquella administració: a la Batllia. A mi, el Sr. Calsina em mereix un gran respecte.

    Respondre
  • #4 Tineta
    (09/01/19 19:16)

    Tota la raó. 
    Jo soc una de les que baixo cada dia de la carretera de La Rabassa i passo per la rotonda. 
    Cada dia engullo la saliva varies vegades i encara no entenc com no he tingut un susto més gran. De petits molts.
    La rotonda es mortal, ningú sap per ón anar.
    Si tothom digués la veritat un altre gall mouria la cua.

    Respondre
  • #3 Castellano Comunero
    (09/01/19 19:02)

    L'estop el tenim tots, inclòs tú.

    Respondre
  • #2 Javier Pérez Carrió
    (09/01/19 18:37)

    CAP CIRCULACIO va dir..
    És fàcil pensar que al Senyor (Amb totes les lletres perque ho és) Calsina no el vol ningú perque va dient les veritats a la cara, altres fan un somriure i t'estan dient de tot amb el pensament. I si no està convençut a nivell polític serà per que és una persona honesta i leial i aixó deu ser incompatible amb la forma d'actuar dels politics d'avuí dia.
    No crec que tingui cap interés a esdevinir Cap de res, hi surtiría perdent mes que guanyant.
    I dic el que dic perqué el coneixo des que teniem 10 anys i sé com és.

    Respondre
  • #1 CAP CIRCULACIO
    (09/01/19 16:01)

    Sr. Calsina, ja veig que com està convençut que a nivell polític no hi te res a fer i ningú el vol, la seva aspiració màxima és la de Cap de Circulació. El meu dubte és si vol ser cap de circulació de la Parròquia de Sant Julià o de tot el País. Molts ànims !!!

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts