Creat:

Actualitzat:

La nova tendència empresarial passa per ser disruptius. Segur que sentiu en moltes conferències, cursos i MBA aquesta paraula. De l’anglès disruptive, serveix per enumerar allò que suposa una ruptura brusca. En època de canvis, com la que estem vivint, amb nous models de treball, amb canvis en l’estructura de la societat i mutacions del seu ADN, el que abans servia ja no serveix, el que abans era òptim és avui vulgar, banal. Bàsicament ser disruptiu és això. Buscar enfocaments nous a problemes vells, trencar maneres clàssiques de fer, de relacionar-se, de liderar empreses per buscar nous models que ens facin possible arribar a nous horitzons. per fomentar el talent individual i deixar de banda l’homogeneïtzació de la base. Abans el que es valorava era ser com els altres, avui busquem la diferència, l’especificitat. I per aconseguir sacsejar les organitzacions hem de ser disruptius, capaços de provocar situacions noves. Imaginen l’empresa tradicional com una coctelera amb diferents capes de pòsits, els líquids més densos al fons i els lleugers a sobre, amb elements que no es barregen mai i seguint sempre el mateix ordre. La disrupció vindria en barrejar amb força aquesta coctelera per fer sortir un nou excitant sabor, ple d’olors i color. El millor d’això és que ens permet experiments, provar coses noves, innovar per créixer i per evolucionar.

Sortir de l’encorsetament, trencar els cordons de la faixa de la moderació

tracking