Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Tu també desapareixes als USA a buscar feina com altres càrrecs? Tens reserva de plaça a la STA?
Respondre
L'única funció pública que necessitem ha d'estar privatitzada, repeteixo, privatitzada, regulada i vigilada per estrictes mètodes de competències i remunerada en funció de la capacitat personal de cada subjecte. Per descomptat si algun funcionari no està d'acord amb això, que marxi al carrer, es grati la butxaca i es munti un negoci a peu de carrer, almenys sabrà com es guanyen els fesols i donarà més riquesa al seu país.
Respondre
El projecte aquest es un M...., no aporta cap idea de com millorar ela serveis s ofereixent al ciutada, no diu res de millora de mitjans, o de protocols de actuacio, sols retalla sous dels petits, per donar mes pasta als “comandaments” i que ja no faci falta ni fer edicte per fer entrar els seus amics a Dit.
Del Govern dels Millors no es podia espera res millor.

Promeses que no es podran complir? etc. Quina sarta de mentides dieu, heu enemistat al ciutadà contra el funcionari, que tenia un contracte de treball i unes condicions legals i amb les vostra incapacitat i odi envers el funcionari us carregueu el seu futur, a quatre dies de la seva jubilació. Com a tot arreu, no hi ha provisió per les jubilacions, per qui ha treballat tota la vida creient en el contracte que havia signat, per pensions no hi ha diners, i que no s'equivoqui ningú, tampoc hi ha diners pel privat. Perquè? perque aquest govern llença els diners en fantasmades irrealitzabes (cloud's, heliports, aeroports, fires, circs, rotondes etc) i en contractar amiguets i assessors a salaris desorbitats de 12000€/mes més rescissions i clausules d'acomiadament de contractes milionaris. i volen fer creure que la culpa és del funcionari. gastant inclús els diners de Telecom i fen-lo passar com beneficis, quins mentiders. Per favor!
Respondre
En la funció pública només es valora els que fan la pilota i segueixen els desitjos dels polítics enlloc de valorar treb alladors/es competents. Us blindeu amb aquesta gent per continuar fent i desfent per poder fardar quan venen eleccions sobre coses que no son. La conclusió una funció publica casposa que es mira el melic i que en cap cas té empatia pels ciutadans. Papeleo i postureig. Eficiència... la mínima.
Recordo que durant gairebé dos anys es van fer almenys 10 reunions amb representants dels diferents col·lectius de branques de personal de les administracions; Govern, Cass, Policia, bombers i també dels comuns...
RespondreEn aquelles reunions es treballava i s'aportaven propostes. Ara no entenc res del que es diu. No és cert que s'ha treballat a esquenes del personal.