Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
S ha de prohibir tota mena de vehicle no motoritzat que circuli per la carretera... es un perill per a tothom!! Fora bicis i ciclistes... sera que no hi ha montanya per rodar... vallnord o grand valora o fins i tot la rabassa q es preciosa!! Fora bicis d carretera i mes MTB!!! O no teniu proutes cames per fer bici d montanya jajajajaj
Respondresi la bicicleta es el futur... ya em diras de que viurem a andorra... jajaja Aqesta gent dorm en caravanes i s alimenten a base d barretes energetiques.. no deixen un duro al pais i asobre volen manar a la carretera... Fora bicicletes del pais!!! Ja ni ha prou!! No en volem mes!!! Quin fart d ciclistes q no saben respectar ni el reglament a la carretera
Respondre
Maria va dir..
Si ho han de respectar com tot els usuaris. Tb m'agradaria veure com ho respecten el vehicles. Exemple carril bici a super eclerc d'encamp i s'aparca tothom a comprar.
Miquel va dir..
La major part de ciclistes tenen assegurança ja que ho cobreix l'assegurança de responsabilitat civil q es contracta a l'assegurar la vivenda per exemple. El vianants tenen la mateixa assegurança que tambe circulen per la via publica
I que passa, si no porten matricula, o es que amb matricula se'ls podrà atropellar amb legalitat, el problema no es aquest, si no que hi ha massa gent incívica esbojarrada per el mon, sobre tot per part dels conductors, o m'equivoco, alguns o bastants potser se'ls hi haurien de retirar definitivament el carnet de conduir, per que son un perill per la societat, cada dia desgraciadament s'enxampa mes gent conduint beguda o drogada, si no a les dades hem remetéixo, veureu ben pocs de ciclistes veguts o drogats, potser el problema no son les bicicletes, si no el tipus de societat que es prodiga, la bicicleta ha arribat per quedar-se, per que es el futur, tingueu clar per si no ho sabíeu.
RespondreMoltes gràcies Consultor per les teves aportacions. En el meu article no he fet al·lusió als ciclistes d'èlit i efectivament ells troben a Andorra tots els beneficis que has mencionat. Encantada de col·laborar en tot el que pugui.
Respondre
Miquel va dir..
Totalment d'acord. Ara sembla que que tot es ciclisme i que poden fer el que volen. A mi no em molesta, sempre i quan portin matricula identificativa, paguin assegurança de respopnsabilitat civil i taxa de circulació, perque d'entrebancs realment en provoquen. Uns realment que circulen be i con es deu, però massa..que van de dos en una via d'un sol carril taponant la circulació(lo qual atempta el més elemental sentit comú a més de posar-se en risc) i sense que ningù els digui res.Potser que posem normes pel bé de tots i, axó si, equilibrades, perque als lluminosos surt: conductor respecta el cicliste, però no a l'inrevés: ciclista respecta els conductors i vianants!
No he entés mai perquè les bicicletes poden circular sense matrícula ni assegurança a tercers com qualsevol vehicle que circula per la via pública.
RespondreHauria d'estar prohibít que els ciclistes circulin per les carreteres,posant en perill les seves vides. Faran falta,lamentablement moltes desgràcies per posar una llei de prohibició,que és el que dicta el sentit comú.Encara falta molt perquè l'homo sapiens evolucioni.
Respondre
Ciclistes ciclistes i mes ciclistes i anar asfaltant carreteres de montanya per aquesta gent... que si coll de la gallina (que ara em fa pena amb lo maco que ere anar-hi amb el jeep...) i anar esfaltant... patetic pero bueno... en la linea d aquest govern... ja en parlarem d aqui uns anys... avere de que vivim senyor toni marti !!
Respondre