

Hi ha un cosa en que no estic d'acord Noemi.Estas classificant millors i mediocres per fer un equip, i jo penso, potser m'equivoco, que un equip el formen persones i cada persona té unes idees, uns valors etc.. És precisament aquest el fet que s'ha de tenir en compte. Si fas un equip amb gent de diferents valors on hi hagi respecte, sinceritat, confiança, diversificació de coneixements i igualtat en càrrecs per poder-se dir les coses a la cara sense por a molts factors perquè les coses funcionin, aleshores s'aconsegità l'èxit.
Respondre
No he llegit El Príncep, de Nicolas Maquiavel; sortia als estudis en l'escola i l'institut, i res més . . . com molts altres. Jo, per mantenir els meus principis intactes, acostumo a escoltar a les radios o llegir als periodics a qui sé que está a l'altra banda ideológica. Per a mi, ' ' mano de santo ' ' .
Respondre
Perdona gemma t'havia confós amb la noemi.
Respondre