Creat:

Actualitzat:

Al departament de Tributs i Fronteres no tan sols no agafen el telèfon sinó que tampoc contesten als correus. Hem de fer totes les consultes presencialment. Per cert, penso que podrien posar unes quantes persones més a l’atenció al públic. No és normal trobar tan sols dues persones atenent i un munt de gent esperant el seu torn. El meu darrer tràmit va durar més d’una hora i tan sols es tractava de fer dues declaracions. Posa de molt mal humor veure un munt de taules darrere d’unes mampares que no atenen el públic. No diré que no tinguin feina però s’ha de repartir millor, sobretot quan hi ha gent esperant que també té altres coses a fer. Fa poc més de quinze dies que sembla que el portal tributari comença a funcionar adequadament, encara que molts cops s’encalla. Quan es passa un correu informant dels problemes d’un programa que havia de funcionar correctament l’1 d’abril el que s’espera del receptor és alguna notícia, no que segueixin treballant fins que el programa funcioni correctament. Tant costa donar alguna explicació? Aquí no es tracta de silenci administratiu, sinó d’ajudar els que tenim algun problema a solucionar-lo o a esperar que estigui solucionat pacientment. Si no es contesta res en absolut fa pensar que passen de tu, que no tenen la solució, que es pensen que són els reis del mambo, que tu no ets ningú perquè et contestin... i moltes coses més. Mentrestant, els que hem de fer la tasca per als nostres clients no tenim resposta, no podem fer la nostra feina i quedem com el cul. Si us plau, contesteu almenys quelcom a les nostres consultes, encara que sigui un “hi estem treballant”.

tracking