x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
COP 28

Espot reivindica el paper "fonamental" de tots els països contra el canvi climàtic

El cap de Govern participa en la conferència de les Nacions Unides a Dubai
Xavier Espot a Dubai en la Conferència del Clima

Xavier Espot a Dubai en la Conferència del Clima

Xavier Espot a Dubai en la Conferència del Clima

SFGA
Actualitzada 01/12/2023 a les 17:15
El cap de Govern, Xavier Espot, ha iniciat avui la participació en la Conferència del Clima COP 28 que organitza les Nacions Unides a Dubai, als Emirats Àrabas Units, fins al 12 de desembre. Espot ha remarcat la necessitat d'aplicar polítiques globals per mitigar l'escalfament global i ha recalcat que "creiem fermament que cada país, independentment de la seva mida i impacte global, té un paper fonamental per assolir els objectius de l'Acord de París", segons informa el Govern en un comunicat. 

El cap de l'executiu ha intervingut en la Primera Reunió sobre Adaptació (Global Stocktake-GST) que analitza els impactes del canvi climàtic i les mesures que impulsa cada país per adaptar-se a aquests efectes. Xavier Espot ha destacat el treball que s'està fent entre Andorra i altres països "de promoure un diàleg, al més alt nivell, que doni visibilitat a la problemàtica que les zones de muntanya està tenint a causa del canvi climàtic".  
Etiquetes
  • #29 una mica de seny
    (02/12/23 06:26)

    Bla bla bla, bla bla bla.

    Respondre
  • #28 Cadires.....only fans DA
    (02/12/23 05:56)

  • #27 Son 7 fent el ridícul
    (01/12/23 22:36)

    La delegació andorrana es de 7 persones
    Tots al carrer per robar als ciutadans

    Respondre
  • #26 Ridícul espantós
    (01/12/23 21:41)

    Algú dels seus li hauria de dir que deixi de fer el ridicul sup!

    Respondre
  • #25 Seny
    (01/12/23 21:25)

    Simplement ridícul, potser no cal anar a treure pit i i el que toca es arreglar les coses de casa, no..? 

    Respondre
  • #24 Joan
    (01/12/23 21:04)

    Quina necessitat té Andorra de pagar vacances a costa del poble a 4 funcionaris que ni saben el que van a fer? És molt sostenible viatjar en avió podent-ho fer telemàticament? Sou molt sostenibles!!! Quin exemple...

    Respondre
  • #23 Soros
    (01/12/23 20:46)

    666 va dir..
    Jo no hi creia, però després de llegir alguns comentaris ara si que veig evidències de que algú té el cervell fumigat amb alguna substància

    Respondre
  • #22 Manel
    (01/12/23 20:43)

    Discursos inútils, viatges cars va dir..
    Aquests discursos nomes serveixen per empobrir i controlar els mateixos. Només una petita part quedaran fora d'aquestes agendes on es vol sotmetre a la població.

    Respondre
  • #21 Contradicció absoluta
    (01/12/23 20:41)

    Un país que ho basa tot en el petroli és el lloc triat per parlar del canvi climàtic?
    Això és una burla descarada i completament cínica.

    Respondre
  • #20 Soros
    (01/12/23 20:41)

    Atenent que ocupem la 2a plaça al món en nombre de vehicles per habitant, el millor és fer menys declaracions pomposes, parlar amb la boca petita i aplicar mesures per disminuir el consum de derivats del petroli a més, dit sigui de pas, nosaltres mateixos som les primeres víctimes de tals excessos.
    Molt postissa la foto..!!

    Respondre
Veure’n més
29
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts