x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Successos

Mor un andorrà en un xoc frontal a la C-14

L’accident va tenir lloc diumenge a les onze de la nit amb tres vehicles involucrats
L'estat com va quedar un dels vehicles després del xoc frontal.

L'estat com va quedar un dels vehicles després del xoc frontal.

L'estat com va quedar un dels vehicles després del xoc frontal.

Cynthia Sans
Un dels cotxes incendiats.

Un dels cotxes incendiats.

Un dels cotxes incendiats.

Cynthia Sans
Actualitzada 03/10/2023 a les 12:03

Un andorrà de 30 anys, G. S. R., va morir diumenge a la nit en un accident a la C-14, al terme municipal de Fígols i Alinyà. El sinistre es va produir pel xoc frontal entre el vehicle que conduïa el difunt i un altre, i la posterior envestida d’un camió, segons va informar el Servei Català de Trànsit.

L’accident mortal va tenir lloc en el punt quilomètric 166,3, a la comarca de l’Alt Urgell, en un tram de línia contínua. La carretera va quedar tallada en els dos sentits de la circulació, fet que va provocar retencions, i no es va normalitzar el trànsit fins passada la una de la matinada.

Els dos turismes es van incendiar i van quedar fortament irrecognoscibles. Els mossos d’esquadra van explicar ahir al matí que els dos cotxes que van topar tenien matrícula del Principat, i també el camió que va impactar posteriorment contra els dos vehicles ja accidentats. Trànsit va indicar que es va poder treure els dos conductors fora dels vehicles. Una vegada controlats els incendis, els cotxes es van dur a desballestament.

Trànsit també va indicar que es van activar dues ambulàncies del sistema d’emergències mèdiques (SEM), cinc patrulles dels mossos i deu dotacions dels bombers de la Generalitat. Els mossos van elaborar al llarg del dia d’ahir l’atestat per determinar les causes de la topada mortal. La conductora de l’altre cotxe implicat en el xoc es troba en “estat greu”, segons van assenyalar des del cos de policia català. La dona va ser traslladada diumenge a la nit a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida per ser atesa de les múltiples fractures que hauria patit per la topada.

Pel que fa als treballs posteriors a l’accident, els agents del cos de salvament es van encarregar de les tasques d’extinció de l’incendi als vehicles amb línies d’aigua i d’escuma. Els agents també van realitzar la retirada dels vehicles de la carretera i es van ocupar de la neteja de la via per normalitzar la circulació.

L’església parroquial de Sant Julià de Lòria és l’indret que acollirà demà la missa funeral de comiat a les 11 hores, un acte en homenatge al jove traspassat a conseqüència de l’accident i que ha commogut el país, especialment a Sant Julià de Lòria, ja que el noi estava força relacionat familiarment amb la parròquia. També està de dol el món judicial, ja que el seu pare és un conegut batlle.

Des del departament de Mobilitat es va lamentar la mort del jove als familiars i amics de la víctima. “Traslladem el nostre més sentit condol”, va tuitar.

Etiquetes
  • #21 XIKI
    (03/10/23 23:10)

    Senyors del diari, us agrada la noticia?
    No creieu que esteu fent mal ?
    Prou ja de la noticia, no teniu compasio per les families, no cal posar aquesta foto més, no creieu?

    Respondre
  • #20 Hasta pronto
    (03/10/23 22:02)

    Aunque ahora ya no estés físicamente entre nosotros, quiero que sepas que tu recuerdo perdurará por siempre en mi corazón. Las risas, los secretos compartidos, los momentos de alegría y tristeza, todo eso lo atesoro como un tesoro invaluable. Cada vez que mire al cielo estrellado, pensaré en ti y en la luz que trajiste a mi vida.

    Es difícil aceptar que no podré abrazarte, escuchar tu voz o verte crecer. Pero sé que en algún lugar, en algún plano de existencia, tú estás en paz, libre de dolor y sufrimiento.

    Respondre
  • #19 Joa
    (03/10/23 20:26)

  • #18 Jesús moya
    (03/10/23 20:12)

    Vist els comentaris hi ha gent que no respecta res, tindria que está prohibit comentar sense un registre com deu mana, s acabaría l anonimat i les faltes de respecte.

    Respondre
  • #17 Joa
    (03/10/23 19:23)

    A jutjar per la foto la velocitat no debia ser molt apropiada, oi?

    Respondre
  • #16 mestra
    (03/10/23 15:41)

    Una autèntica desgràcia per a les tres famílies afectades. Aquestes coses no se superen...

    Respondre
  • #15 Info
    (03/10/23 15:39)

    Els ciutadans despertem i ens prenem el primer cafè acompanyats per titulars provocadors i alarmistes, notícies de drogues, violacions i tocaments, exibicionistas, viciosos adúlters, curiositats vàries i faràndulas, borratxos, accidents, violència, assetjament, detencions policials, escàndols o qualsevol disbarat, de tot menys periodisme de recerca que en altres èpoques van ajudar a enderrocar polítics corruptes.

    Respondre
  • #14 R.I,P
    (03/10/23 14:34)

    Condolències a la família, per cert, qui va tenir la culpa?

    Respondre
  • #13 Marc
    (03/10/23 14:05)

    Una llàstima pel noi, una desgracia per la familia, un fort cop a la familia de l'altra conductora i pel xofer també. A la carretera cada vegada hem de ser més considerats i prudents, perque paga tothom, qui fa la infracció i qui va bé. Aquests cotxes tant potents haurien de prohibir-se, la carretera és per viure, no per morir. DEP el noi i la conductora de l'altre cotxe que es recuperi bé.

    Respondre
  • #12 Pepe
    (03/10/23 13:14)

    cuervo va dir..
    Per la mateixa regla de 3, quan parlen de violació haurien de posar la foto de la noia amb les calces tacades de sang? Doncs no, el divendres ja vaig posar un comentari semblant amb un accident (no greu) d'un motorista i la foto de la persona estirada a la carretera. En periodisme no tot s'hi val…

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts