Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Centre de congressos.
Hello! política lingüística: esteu per aquí? hi ha algúuu?
Heu cobrat a final de mes?
Podem fer denuncia per aquest titol tan català???
I si els que es reuniran són institucions i empreses DEL PAÍS (i no de fora), per què aquest congrés s,ha d,anomenar "Work on Andorra"? Que potser els ponents debatran tots en anglès durant les sessions?
Comenceu els empresaris per fomentar la llengua pròpia del país si voleu que els treballadors també la utilitzin a diari.
DE QUINA MENT PRIVILEGIADA HA ESTAT LA IDEA D'AQUEST SLOGAN?
RespondreQuin model linguistic es aquest? D'un costat, els catalanistes que imposen una llengua, I d'un altre els pragmatics que entenen que Andorra ha de romande oberta a les oportunitats. Aixo demostra la pura demagogia que governa Andorra, buscant equilibris entre una classe politica que defensa interessos foranis catalans i la realitat economica d'Andorra, un des paisos mes antics d'Europa.
RespondreL'únic diàleg que hi ha és el de l'agenda 2030, aquest esdeveniment és un dels seus tentacles.
RespondreCuriosa manera de defensar la nostra llengua..., perquè no comenceu per predicar amb l'exemple?
RespondreEl present i futur de l'economia d'Andorra és basa en portar ma d'obra mediocre de països sud-americans. No cal assistir ja us ho puc resumir jo.
RespondreNo es pot ser més provincià, el títol en anglès.
Respondre
Gemma va dir..I si els que es reuniran són institucions i empreses DEL PAÍS (i no de fora), per què aquest congrés s,ha d,anomenar "Work on Andorra"? Que potser els ponents debatran tots en anglès durant les sessions?
RespondreComenceu els empresaris per fomentar la llengua pròpia del país si voleu que els treballadors també la utilitzin a diari.
Doncs el mateix que el "Job meeting" que es fa cada any...