Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Ladislau Baró a la cloenda de la Universitat d'Estiu i Tardor.
Fernando Galindo“Imminent”, així va qualificar Ladislau Baró, ministre d’Educació, l’entrada de la nova assignatura que ha de ser una alternativa a la religió en el model del sistema educatiu andorrà. Baró va afirmar que ja s’havien definit els continguts de l’assignatura Créixer en valors i va assegurar que serien de qualitat: “Puc assegurar que tenen un contingut plural, democràtic i de nivell, en formació ciutadana i filosòfica de nivell desenvolupat i acurat”, va afirmar. El ministre va detallar que l’optativa entraria en qüestions com l’ètica, els límits de la ciència, ciutadania, política i filosofia: “Qüestions que tenen rellevància i interès en el món contemporani com han tingut sempre.” Baró va tornar a reiterar la importància que els alumnes disposessin d’una alternativa sòlida a la religió: “Fins ara es feia la religió amb caràcter obligatori per al centre i de manera optativa per als alumnes, ara els alumnes disposaran d’aquesta assignatura.”
El ministre va fer aquestes declaracions en el marc de la cloenda de la 39a Universitat d’Estiu i Tardor d’Andorra, que va descriure com exitosa i consolidada: “Crec que ha suscitat força interès per part del públic i així ens ho han fet arribar.” Segons el ministre, la reflexió sobre la ciència, i en particular la medicina, “interessa i preocupa”. Per Baró, s’està vivint un canvi a l’hora d’avaluar les patologies, ja que tendeixen a cronificar-se a causa de l’envelliment de la població: “Això obliga a tractaments més anticipatoris.” En aquest sentit, Carme Torres, una de les ponents experta en tecnologia assistencial, va fer èmfasi en la importància de desenvolupar una tecnologia capaç de realitzar les tasques més rutinàries en la població de més edat. “Una innovació que permetria als cuidadors centrar-se en les tasques més complexes i que permetria més autonomia als afectats.”
Ficat les piles, i esbrina que passa amb tan docent incompetent i casos de TDAH sense detectar.
RespondreDins del marc de l educació hi ha coses molt més important a fer... reviseu ràtios d alumnes i pagueu als professionals
Respondre
El Club va dir..Ficat les piles, i esbrina que passa amb tan docent incompetent i casos de TDAH sense detectar.
RespondreDocents incompetens ? Si no estàs content canvia el teu nen de centre, no tiris per terra la feina de molts professors que treballen amb ganes i vocació, sobretot quan ha sortit a la premsa que estan mal pagats. Normalment els teus comentaris són més asertius.