Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El creador de continguts Elmillor en un moment del vídeo
El nivell de la Policia está per terra des-de fa gairebé 20 anys (11S). Ja els busquen així com a experiment social, sense cap empatia i amb problemes personals. És massa coincidència que siga així arreu del mon.
Respondre
Maite va dir..
Si se'ns pixen a sobre començant per la poli
Expressat expressat.. va dir..
Com no! el violent que va d'educadet, poli segur!!!!!
LOS CHICOS DEL MAIZ C.O.P temazo que diu ben clar les conclusions que es treuen d' estudiar psicologicament el perfil dels polis
El tracte dels agents de policia envers certes persones no és normal ben al contrari, és abusiu i manipulen el que calgui per fer creure que han fet bé la seva feina, l'abús de poder amb un nivell cultural i d'educació és bastant patètic dins de la policia. Potser dit així et sembla millor.
RespondreHo podria haver dit més educadament, però rao no li en falta
RespondreDirecció, Sindicat, holaa
Respondre
Floretes va dir..
molt cuidado que es un youtuber. Només amb dir-te que aquí a Andorra se'ls hi fan lleis a mida ja t'ho dic tot. I sí, lleis a mida pels que s'ho estan demanant (llei del català). Doncs tenim el que ens mereixem... gràcies DA per el vostre afer feixista.
Si aquest bestioleta surt de rositas, tots els residents a Andorra podrem fer el mateix amb les autoritats? Oi que no, doncs a veure si fem alguna cosa bona Sr. Espot. Peró veien com se'n surt l'altre bestioleta del Ferrariman veig que no fareu res. DA no serviu per a res.
RespondreSempre maxim respecte amb la policia, al final son ells que garanteixen la nostra seguretat. El cos de policia d'Andorra historicament ha sigut exemplar tractant el public… ara també es cert que les ultimes promocions tenen un percentatge d'agents nous amb aggresivitat excessiu… potser es lo que cal per tractar la minoria de la societat que es veu representat pel maleducat aquest!
Respondre
Aixó es causa de que molts els i posen una gorra i els hi donen la pistoleta i es creuen en poder de tractar a la gent malament.
RespondreAquest noi o a dit maleducadament però........
Si cuan entrecin de policies els hi ensenyessin que estan al disposició del ciutadà no al contrari aixó no passaria.