Andorra Endavant demana a Govern la cancel·lació del concurs del transport sanitari no medicalitzat per "incompliment del contracte, tenint en compte la complexitat de complir amb el plec de base". El grup parlamentari, presidit per Carine Montaner, ha presentat a Sindicatura una proposta d'acord fruit de la reunió que han mantingut amb els sindicats del SAAS, USdA, SUM, bombers i treballadors del transport sanitari no medicalitzat.
En la proposta d'acord encomanen a l'executiu a absorbir "aquest servei a nivell del SAAS", assumint-ne els costos relacionats, inclosa la unificació de les graelles salarials, complements de salaris i respectant les condicions laborals del SAAS. A més, demanen un pla d'optimització dels recursos d'emergència sanitària amb la participació activa dels col·lectius, professionals i dels sindicats relacionats amb la temàtica en un termini màxim de sis mesos.
Que sigui breu i contundent!
RespondreJa fa 1 any que aquesta empresa està jugant amb tots i cada un de nosaltres! Dels propis pacients, dels treballadors, del Saas, de Ministeri i del Govern d'Andorra!
Que marxin! Però que paguin tot el que deuen! A TOTHOM!
Gràcies a les persones que estan en aquesta taula, gràcies de tot cor.